Inlägg från: RååSa BuBBlan |Visa alla inlägg
  • RååSa BuBBlan

Molos Lagersalg Hösten 2009!

lillronya skrev 2009-11-03 18:36:22 följande:
    Hej i tråden!!!HAr nästan frusit häcken av mej i verksta´n och nu längtar jag till imorgon istället!
    Hej!

Å i morgon åååååker ni   Fyyyyyy va skojsigt!!!
    Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • RååSa BuBBlan

Hua hua hua... Nu börjar salgnerverna gripa tag ordentligt här   Riktigt pirrigt!! Å ni som ska åka i morrn måste ju vara helt uppe i varv

Ser fram emot era bilder MASSOR {#lang_emotions_tongue_out} Då får man ju en liten försmak av det hela.. Ååååååå lääängtar!!!!

• RååSa BuBBlan
    Zvartaliljan skrev 2009-11-03 18:47:35 följande:
    jag påpekade att hon är en tokunge, fick ett väldigt bestämt svar "nej jag är ingen tokunge, jag är en sötnos!!"
    Nä hon e för rolig   ha ha ha..
    lillronya skrev 2009-11-03 18:49:36 följande:
    Så gulligt!Jag sjöng för Emilio igår om att mammas kille är så söt.Då sjöng han tillbaka: Lilla mamma - sööööt. Han sjöng med lilla snigel akta dej-melodin. Sååå gulligt!
    Naaaaw... sötisen {#lang_emotions_heart}
  • RååSa BuBBlan
    lillronya skrev 2009-11-03 19:57:25 följande:
    Äh jag är inte uppe i varv. Jag sitter här och tjuvläser och äter glass.
    E du en sån där cool lugn typ {#lang_emotions_cool} Jag e superspeedad å jag åker ändå inte förrän på Fredag härifrån
  • RååSa BuBBlan
    Greksmurfen skrev 2009-11-03 20:00:01 följande:
    hej hje.. nu e vi tillbaka....maxen hade ju fått både ipren å panodil tillsammans innan vi kom dit så han hade bara 38 å då vatt han ju relativt pigg... men han blev undersökt å så, de tror det är ngt magvirus ev.... vi ska fortsätta ge han panodil/ipren kombination så han inte har feber så han får i sig vätska å pimpla i han vätska med medicinspruta typ...(enda sättet som g¨år om han inte vill).... ska ta å sätta mej med han nu han e lite ledsen.. e mkt mammig just nu. tur e väll att han har min mamma som sin favorit å att hon ska passa han imorn....käner mej lätttad att det inte ver ngt värre... men som sagt vi får hålla koll ¨var välkommen att ringa igen om vi blev oroliga för vätskebrist å så...råsa bubbblan: tack för omtanken .....hoppas ni får tag på läkare imorn till bubblis =(........
    Å skönt att det inte var värre än så!! Han lät sååååå hängig lille killen jue

Håller tumsen att han nu piggnar på sig fort!! {#lang_emotions_sunny}  Krama honom massor!!
  • RååSa BuBBlan
    trunken81 skrev 2009-11-03 20:00:10 följande:
    Gissa om vi gööör!!! Wiiiieeeeeee!!
    Ska du åka i morrn?? {#lang_emotions_laughing} Nöjd med lurven BTW? {#lang_emotions_dreamer}
  • RååSa BuBBlan
    lillronya skrev 2009-11-03 20:02:29 följande:
    Jag är ganska cool Mest glad för att det inte är så tokigt tidigt imorgon som de andra gångerna.
    Cooling där {#lang_emotions_cool}

Ja, jag skulle ge rätt mycket för att slippa somna kl 01 och gå upp före 06 sen shoppa en hel dag sen hemma kl 23-24 {#lang_emotions_undecided} Lär vara äckligt trött   Salg ska vara på kvällen tycker jag
  • RååSa BuBBlan
    Pepper79 skrev 2009-11-03 20:04:09 följande:
    Jag har beslutsångest för vad jag ska släpa med mig för kläder till jobbet imorgon, som jag ska byta om till. om vi för köa ute kan det ju bli kallt för det kan väl blåsa en hel del där i hamnen. mössa och vantar på med andra ord.
    Jag kommer ha täckjacka, fleece tröja, mössa, vantar, halsduk, lång kallingar o vinter tassar Hel vintermundering får det bli!!
  • RååSa BuBBlan
    lillronya skrev 2009-11-03 20:08:58 följande:
    Ja det blir ett tufft dygn för er. Men roligt!
    Ja, tufft är milt uttryckt Men man kan ju vila på tåget hem åxå, det måste man nästan.. Måste ju orka ta lite bilder när man landar här hemma åxå {#lang_emotions_dreamer} Usch.. Kanske skulle ha växlat in allt ändå börjar jag tänka, lär bergis hitta massor jag vill ha o behöva lägga bort *hemska tanke*
Svar på tråden Molos Lagersalg Hösten 2009!