Inlägg från: RååSa BuBBlan |Visa alla inlägg
  • RååSa BuBBlan

Molos Lagersalg Hösten 2009!

Greksmurfen skrev 2009-11-03 20:13:28 följande:
    RååSa BuBBlan skrev 2009-11-03 20:03:37 följande: tro det va den höga febern som gjorde han så totalt slut i kroppen..... nu när den bara ligger på 38 så e han lite piggareffå ge han kontinuerligt med febernedsättande sa dem så den inte går upp så högt....peppar peppar att han håller sig bra ia lver dagen imorn.......nu e bilen tankad tills imorn, ringde å vatt förbi syrran men hon vatt inte hemma skulle ju hömta gps:en.. få ta den imorn bitti annars =P....pengarna växlade dagens kurs 1,43 =S....butte e det okit att jag ger dej i bilen lr vill du ha det nu??
    Ja så hög feber däckar ju den starkaste liksom   Uscha!

Du låter resklar med andra ord   Va kursen 1,43? {#lang_emotions_undecided} Hoppades på lite lägre nu i slutet av veckan..
    Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • RååSa BuBBlan
    Duntoffla skrev 2009-11-03 20:14:47 följande:
    God kväll!Fick gå hem från jobbet idag igen. Ont i skallen så jag var illamående. Urk! Får inte bli sjuk nu. PÅ väg hem kom jag på att jag reserverat pengar också och fick ta det på vägen. Nu har jag det fixat i alla fall Ja, fy vilken helg det blir. Jag kommer att vara DÖD på måndag på jobbet,
    Å nä!! Inte bli dålig nu!! Jag väääägrar åka själv

Mmm.. Du kommer vara bra trött du som jobbar åxå, du måste vila vila vila på resorna!! Vi går o lägger oss på stört på tåget, sen ska man bara somna åxå
  • RååSa BuBBlan

Å jag bara måste ha fler Miniapplesuits   Fasiken att man inte visste de när de va Katvig Salg {#lang_emotions_dreamer} Måste jaga några 98:or nu alltså..

• RååSa BuBBlan
    lillronya skrev 2009-11-03 20:20:22 följande:
    JA det är nog nödvändigt att vila lite på tåget.Alltid svårt det där med hur mycket man ska växla...Fast här var det inte svårt. Jag hade inte så mycket.
    Jag fick in rätt bra från T faktiskt, över förväntan tom   Men jag borde spara lite ändå, det är ju snart födelsedag o sen Jul o allt.. Man måste ju inte bränna varenda krona liksom, även om det är himlans skoj {#lang_emotions_dreamer} Nä, jag får nog vara nöjd så här!!
  • RååSa BuBBlan
    LJ2 skrev 2009-11-03 20:21:34 följande:
    Men hallå tjejer!!!ok.. några kommer lägga sig sent,några kommer gå upp snortidigt , några får bet resan ganska mycket själv, några får åka många mil, många får stå ute i kallt o blåst, många kommer äta dåligt, en del kommer få stressa för att överhuvudtaget kunna åka, o några kommer få sova borta på olika mindre bekväma ställenMen.. Visst e MOLOSALG värt det ??? *längtar, trots jobba på fre = totalt slut sen, upp halv 4 på morgonen, o åka själv en bit i mörker*
    Jo då!! Det ÄR värt det   Men man börjar bli gammal o orkar inte lika mycket längre Inte kul o va salgbakis en vecka efter hemkomst liksom {#lang_emotions_dreamer}
  • RååSa BuBBlan
    lillronya skrev 2009-11-03 20:22:31 följande:
    Fanns ju ändå inga där.
    Å inte ?  
  • RååSa BuBBlan
    Duntoffla skrev 2009-11-03 20:24:50 följande:
    Ja, jag MÅSTE sova på vägen ner och gärna lite hem också. Vägrar bli sjuk nu. Det går inte. Om bara illamåendet kunde gå över nu också.
    Jag har åxå varit hängig till o från en vecka nu,men det blir liksom inget av det som tur är, igår va jag riktigt hängig..
  • RååSa BuBBlan
    trunken81 skrev 2009-11-03 20:26:27 följande:
    Ja jag åker imon! Jättefin lurv såklart! *har nog inte lämnat omdöme, får fixa*  Stooor på Aleya ännu, men den var ett fynd så den hänger bland växakläderna
    Å du får ha det så SUPERSKOJ

Ja den va ett riktigt fynd den lurven   *stackas säljaren*
  • RååSa BuBBlan
    Duntoffla skrev 2009-11-03 20:44:21 följande:
    Ja, det är mycket sånt just nu verkar det som. Blir galen att det liksom kommer och går. Jag kommer inte igång med min träning som brukar hålla sånt här tjafs borta heller.Vi får sova mycket och bunkra med vitaminer eller något.
    Jag tar massa extra vitaminer här dagligen nu Vägrar bli sjuk!! Tränar gör jag ju inte speciellt mycket
  • RååSa BuBBlan
    Busbellan skrev 2009-11-03 21:01:21 följande:
    Ja minst 98 kommer jag köpa på alla kläder, möjligtvis mindre i kortärmade där inte ärmlängden spelar nån roll.Men då letar jag efter 98 eller kanske till och med 104 i den. Ella är nog 92-93 cm lång
    Vi har 98 i dom å dom sitter perfekt på Ida
Svar på tråden Molos Lagersalg Hösten 2009!