Zvartaliljan skrev 2009-11-05 23:52:23 följande:
Fs systrar skulle man lätt kunna knäcka på mitten känns det som sååå små och taniga...men det är ju det latinska blodet också. Alla tjejer/kvinnor i Fs släkt som jag träffat har varit supertaniga förutom hans faster och farmor...de äldre männen har varit lite runda på båda släktsidorna Men de yngre är precis som F, taniga. Förutom en enda kusin som är en riktig biff på sådär 1.90 med ett otroligt 6-pack, blev så chockad när jag träffade honom så jag började undra om han blivit bytt på bb Han är liksom inte lik någon i hela släkten...medans hans bror är en kopia av F. Gener är bra roliga ibland alltså
JA, likadan är hans systrar.
Kommer det en vindpust tror man dom ska åka med liksom.
Ja, gener kan spela en ett spratt ibland.
Min man är ju arab med lite mörkare hy och svart krulligt hår (om han låter det växa), så jag trodde ju våra barn skulle bli så då mörkt ska vara dominant. Men inte då, de är ljusa alla 3 och bara stora tjejen som har helbruna ögon dessutom, de andra har blandade.
Men fick sen veta av en läkare efter min 3:e förlossning att rött är dominant över svart/mörkt och det har vi masssor i vår släkt, så vi klubbade ner hans gener