• Tjollabolla

Molos Lagersalg Hösten 2009!

Nu är det snart dax igen hoppas vi! Än så länge vet vi inget datum, men vi drömmer, längtar och hoppas!

Babbla på Tjejer!

.•:*¨¨*:•.Älskade Milo 22/2 2007.•:*¨¨*:•. milosblogg.blogspot.com
    Salg info!

www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html

♥ Milo 22/2 2007 ♥ Knyttet Feb 2010 ♥ milosblogg.blogspot.com
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-18 18:39
    Bildtråd!!

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m48099922.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-29 18:54
    NU ÄR DATUM BESTÄMT!!

Onsdag den 4. november, kl. 14.00-21.00
    Torsdag den 5. november, kl. 14.00-20.00
    Fredag den 6 november, kl. 14.00-18.00
    Lørdag den 7 november, kl. 10.00-17.00
    Søndag den 8. november, kl. 10.00-16.00

Baltikavej 20. 2100 København Ø

*shoppa loss*

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-30 10:47
    se.oresundsbron.com/page/21
  • Svar på tråden Molos Lagersalg Hösten 2009!
  • Busbellan

God morgon på er!!
    Imorgon vid den här tiden är några av oss nästan framme vid salgen *längtar*

Mamma till Nora, August och Ella
  • RååSa BuBBlan

Mårning!!

Gissa vaaaaaaaaad

Ikväll åker viiiiiiiii

Jag har inte sovit ett smack, kolla nåt program om Everest som va dö tråkigt fram till 1-2 tiden sen låg jag bara o snurra i soffan, salgfebrig så de skriker om det

Tänk att man är där om ett dygn {#lang_emotions_sunny}

Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • RååSa BuBBlan
    Busbellan skrev 2009-11-06 07:18:16 följande:
    God morgon på er!!Imorgon vid den här tiden är några av oss nästan framme vid salgen *längtar*
    Ja i morgon är det frossar dags {#lang_emotions_laughing}

Hoppas hoppas vi kommer fram samtidigt så vi får samköa och hoppas det blir inomhus! Iofs skulle det faktiskt bli milt väder i morrn, typ 9 grader så jag lär kanske svettas i min fulla vintermundering
  • RååSa BuBBlan

Undrans om vi kan få lägga våra väskor i nåns bil under salgen? {#lang_emotions_dreamer} Eller kanske man kan få "lämna in" dem nånstans hos salgpersonalen? Annars får tandborsten åka i handväskan

• Busbellan
    RååSa BuBBlan skrev 2009-11-06 07:35:05 följande:
    Ja i morgon är det frossar dags Hoppas hoppas vi kommer fram samtidigt så vi får samköa och hoppas det blir inomhus! Iofs skulle det faktiskt bli milt väder i morrn, typ 9 grader så jag lär kanske svettas i min fulla vintermundering
    Ja, jag planerar med vintermundering
    Frågan är om man ska ta långfillingar eller termobyxor. Termobyxor kan man ju dra av sig, det blir värre om man har något under
  • RååSa BuBBlan
    Busbellan skrev 2009-11-06 07:41:40 följande:
    Ja, jag planerar med vintermundering Frågan är om man ska ta långfillingar eller termobyxor. Termobyxor kan man ju dra av sig, det blir värre om man har något under
    Jag funderar på långfillingar, termosarna tar sån förbenad plats {#lang_emotions_dreamer} Liiite tufft o börja knöla av sig filsingarna där inne dock det håller jag med om

Funderar på att ta med mig en skrutt filt som man dels kan sitta och sortera på sen kan man ha den som värme innan insläpp, den är ju bara å lämna kvar sen..
  • Busbellan
    RååSa BuBBlan skrev 2009-11-06 07:44:36 följande:
    Jag funderar på långfillingar, termosarna tar sån förbenad plats  Liiite tufft o börja knöla av sig filsingarna där inne dock det håller jag med om Funderar på att ta med mig en skrutt filt som man dels kan sitta och sortera på sen kan man ha den som värme innan insläpp, den är ju bara å lämna kvar sen..
    Jag kommer nog dra med mig ett liggunderlag, det får ligga i bilen om vi inte behöver använda det.
    På det får vi ju plats några stycken om det behövs
  • RååSa BuBBlan
    Busbellan skrev 2009-11-06 07:46:08 följande:
    Jag kommer nog dra med mig ett liggunderlag, det får ligga i bilen om vi inte behöver använda det.På det får vi ju plats några stycken om det behövs
    Å undrans om vi har våra kvar? Dom är ju varma o sköna som underlag Minns det va kallt och hårt sist {#lang_emotions_undecided} Ryggen tog rejält med stryk..

Fattar du!! Om bara ett dygn är vi där   Iiiiiihhhhhhhh!!! *fjantigt lycklig över det*
  • Busbellan
    RååSa BuBBlan skrev 2009-11-06 07:48:09 följande:
    Å undrans om vi har våra kvar? Dom är ju varma o sköna som underlag Minns det va kallt och hårt sist  Ryggen tog rejält med stryk..Fattar du!! Om bara ett dygn är vi där   Iiiiiihhhhhhhh!!! *fjantigt lycklig över det*
    Vi har nog bara ett liggunderlag här hemma, men din lilla rumpa kan vi nog klämma in på det om det behövs
  • RååSa BuBBlan
    Busbellan skrev 2009-11-06 07:50:50 följande:
    Vi har nog bara ett liggunderlag här hemma, men din lilla rumpa kan vi nog klämma in på det om det behövs
    Lilla??    njaäe... Den e rätt sutten den rumpan o kräver sin plats

Tänk jag som inte ens tänkte åka först {#lang_emotions_surprised} Måste genomlidit en snabb men djup förvirring där, hur kan jag ens fundera åt de hållet???   *fy på mig*
Svar på tråden Molos Lagersalg Hösten 2009!