• Tjollabolla

Molos Lagersalg Hösten 2009!

Nu är det snart dax igen hoppas vi! Än så länge vet vi inget datum, men vi drömmer, längtar och hoppas!

Babbla på Tjejer!

.•:*¨¨*:•.Älskade Milo 22/2 2007.•:*¨¨*:•. milosblogg.blogspot.com
    Salg info!

www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html

♥ Milo 22/2 2007 ♥ Knyttet Feb 2010 ♥ milosblogg.blogspot.com
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-18 18:39
    Bildtråd!!

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m48099922.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-29 18:54
    NU ÄR DATUM BESTÄMT!!

Onsdag den 4. november, kl. 14.00-21.00
    Torsdag den 5. november, kl. 14.00-20.00
    Fredag den 6 november, kl. 14.00-18.00
    Lørdag den 7 november, kl. 10.00-17.00
    Søndag den 8. november, kl. 10.00-16.00

Baltikavej 20. 2100 København Ø

*shoppa loss*

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-30 10:47
    se.oresundsbron.com/page/21
  • Svar på tråden Molos Lagersalg Hösten 2009!
  • LJ2
    Busbellan skrev 2009-10-30 10:50:56 följande:
    Ni som har koll. Tjänar man på att beställa brobizz, bara för en resa?
    Leverans. Det kan ta upp till en vecka från din beställning till att du mottager välkomstpaketet med BroBizz/BroKort och nyttig information. Välkomstpaketet sänds med posten.

Kör redan nu. Kör du över Øresundsbron innan du mottagit välkomstpaketet kan du sända oss dina kvitton för kontant betalning, så återbetalar vi mellanskillnaden mellan kontantpriset och det aktuella avtalspriset. Skicka dina kvitton senast 30 dagar efter köpet.

pris utan propass: 395 enkel resa
    pris bropass 320/år, resa helgpris enkel resa 138 kr

kollar där med nu o jämför priser
    * 3 underbara busfrön *
  • skrutthumlan2

Tjohooo, nu har jag bokat biljett till kastrup där jag kommer möta upp en kompis. är så glad! hoppas vi hittar sen bara.... ni som varit där förut och tokshoppat, hur mkt pengar går det åt ungefär?

• skrutthumlan2

det är ju verkligen sjukt dyrt att åka över bron! det hade jag noll koll på!

• RååSa BuBBlan
    skrutthumlan2 skrev 2009-10-30 11:12:07 följande:
    Tjohooo, nu har jag bokat biljett till kastrup där jag kommer möta upp en kompis. är så glad! hoppas vi hittar sen bara.... ni som varit där förut och tokshoppat, hur mkt pengar går det åt ungefär?
    Jag har växlat in mellan 4 och 12000 svenska dom gångerna jag åkt.. 12 va svårt att göra av med, men då handlade jag nästan bara till ett barn, har man flera barn att handla åt kan man nog lätt bränna stora summor

Jag kommer växla in ca 5 denna gång..
    Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • RååSa BuBBlan
    Tejja skrev 2009-10-30 10:48:01 följande:
    Rååsa Bubblan- Hur har du funderat? Blir det tåg på fredag kväll för din del oxå? Och hem direkt efter?
    Det blir jag som bokar så får ni föra över till mig för er biljett, ska jag boka till dig åxå?
  • PartyMolly

åååååååååååååå vad jag lääängtar!!!
    det kan inte bli lördag snabbt nog!!! hhihi

ska bli skönt att bli av med salgoskulden {#lang_emotions_tongue_out}

pengar är fixade å barnvakt oxo!!!

Älskade Zelda 090214
  • RååSa BuBBlan
    PartyMolly skrev 2009-10-30 11:17:44 följande:
    åååååååååååååå vad jag lääängtar!!!det kan inte bli lördag snabbt nog!!! hhihiska bli skönt att bli av med salgoskulden pengar är fixade å barnvakt oxo!!!
      Härligt med första gången

Minns min första gång!! Jääääädrans vilken kick när man ser berget av kartonger utanför när man köar
  • Pepper79
    Buttelina skrev 2009-10-30 10:52:52 följande:
    duu min svägerska är grymt tveksam!! har du bil?? PEPPER kan du köra pildis bil?? i så fall är vi På onsdagPildiPepperbutteThea och grodan
    Det kan jag säkert i så fall. Från svågertorp. Så nån av er måste köra den dit. Ska thea med, har inte hon bil då?

Er bil hinner inte bli lagad lr?
    (¯`°?.¸ ღ Aline 2008-07-19 ღ ¸.?°´¯)
  • skrutthumlan2

party molly- här är en till oskuld

Rååsa bubblan- jag blev faktiskt lite förvånad när jag såg korten från er salgresa-sjukt mkt grejer! men vilket himmelrike! tack för svar om pengar!

Brukar det finnas lurvar och fleece tröjor på salgen?

• RååSa BuBBlan
    skrutthumlan2 skrev 2009-10-30 11:22:50 följande:
    party molly- här är en till oskuld Rååsa bubblan- jag blev faktiskt lite förvånad när jag såg korten från er salgresa-sjukt mkt grejer! men vilket himmelrike! tack för svar om pengar!Brukar det finnas lurvar och fleece tröjor på salgen?
    Det finns helt sjuuuuuuuuuukt mycket kläder   *Molo Himlen*

Ja det brukar finnas, lite olika mycket dock.. Sist va det riktigt dåligt om dom, jag kom hem med tre bara {#lang_emotions_undecided} Hoppas på massor med mera denna gång
Svar på tråden Molos Lagersalg Hösten 2009!