beetroot ränderna, gula med vita prickar och multiprickarna
Aa.. Beetrot har jag ju åxå kom jag på Men den måste jag ha större helt klart, börjar bli kort i magen Gula har jag bara med kort ärm, multiprickarna e jag allt sugen på
nää jag kan inte sova!! det värsta är att jag råkade somna 20-20.30 när jag nattade isabel inte bra att sova middag vid den tiden multiprickarna är jag meeed sugen på fina är dom!!! synd att jag inte visste att du var sugen på sånna tunikor. sålde nyss min fina rosa/vit rutiga med orange kantband (ingen annons är redan skickad)
Oj! Hoppsan VÄLDANS dum tid att vila på
Men nä ANDRA gången du sålt nåt jag vill ha Kan du vara så himlans söt o kolla med mig nästa gång?
det är verkligen mockligt att bo så nära och bara kunna ta tåget över en snabbis *avis*ni fattar att ni som går dit på onsdagen måste lägga in bilder samma kväll vi kommer sitta bänka alla här för att se alla fina molosar
Hade tänkt ta 98 till Anjelin och då blir ju det bra.Men velar mellan 128 och 140 till Nikita. Hon är nog närmare 130 cm lång. Vilken stl hade du tagit?
Beror lite på hur hon är byggd på överkroppen.. Lång överkropp så ta absolut den större!