• fru som vill ha bebis

BF juni 2010 efter IVF?

Hej!

Är det någon mer som nyligen plussat och som vill dela funderingar och upplevelser? Själv har jag en dotter på 16 månader så nu är detta första syskonförsöket Båda gångerna har vi har gått på Octaviakliniken/CvL.

Hoppas att det är några som vill hänga på!

• Svar på tråden BF juni 2010 efter IVF?
  • längtan efter lillamirakel

Så härligt för er som fått se ett hjärta picka!! Grattis!

Jag har inte vul förns den 12/11.. en evighet dig känns det som.

Höstflickan: Jag äter också trombyl och ska göra det ända till en månad innan förlossning om vi nu får behålla det jag har i magen.
    Varför äter du Trombyl?

• besony

Samma här, jag ska visst ta progesteronvaggisar till i början/mitten av vecka 9, då det inte finns gulekroppshormon naturligt då jag gjort ett hormonstimulerat FET. Och moderkakan måste ju ta över innan jag slutar med vaggisarna va?

Läste att det kan vara i v.9, v.10 eller nu som Höst flickan säger, v.12 som moderkakan tar över. Vad stämmer egentligen? Risken för missfall kan ju vara större när hjärtat ska börja slå, och när moderkakan ska ta över försörjningen etc... Känns nästan som man chansar med att bara sluta med vaggisarna tidigare än v.12.

Någon här som gjort hormonstimulerat FET med östrogentabletter och progesteronvagitorier? Hur gick det?

• Höst flickan

Jag tar Trombyl pga av många misslyckanden helt enkelt...vi prövade det...har ätit dom 3 behandlingar..o en av dom är denna

Jag har gjort hormonstimulerat fet flera gånger, fått minus o mf
    då ska man inte sluta med vaggisarna vid +.

Kram på er alla

8 återföringen gav ett +!!!♥
  • besony

Hej. Det gick inget bra. Missfall här.
    Så jag drar mig ur tråden.

• Höst flickan
    sabelis skrev 2009-10-27 17:44:57 följande:
    Hej. Det gick inget bra. Missfall här. Så jag drar mig ur tråden.
    kram hopaps ni snart kommer igen.
    8 återföringen gav ett +!!!♥
  • 1111111
    sabelis skrev 2009-10-27 17:44:57 följande:
    Hej. Det gick inget bra. Missfall här. Så jag drar mig ur tråden.
    Så tråkigt. Ledsen för din skull. Kram.
Svar på tråden BF juni 2010 efter IVF?