Har inte ens fattat att de är populära

. Men jag tycker faktiskt inte att de är särskilt snygga heller... Ännu mera

Galet dyrt hursomhelst!
Pums skrev 2009-11-12 19:30:12 följande:
Go kväll goa damer!! Får se hur jag ska göra med det där jag funderade på vad gäller Blocket. Än så länge ingen länkning. Har suttit och pysslat lite på kvällen. Klippt och klistrat. Som terapi. Annars så har jag trots min lååååånga nattsömn kännt mig på dåligt humör idag. Och japp, det är min man som får ta den skopan för det är han som irriterat mig. Karlar, ja jag säger då det...
Vad har du pysslat?
Tjock kulan skrev 2009-11-12 19:56:06 följande:
Hejsan Tjejer Kikar in för att berömma Fluffiga som e så duktig på att sy små söta gossedjur, Meileg släng dig i väggen . Själv har jag inte pysslat och tror inte det blir så mycket av den varan här hemma med en liten varmpanna på två år . Däremot så har jag hunnit med en liten tripp till Ikea där en zinklykta till entréen inhandlades och lite svartvita tavlor med blomstertryck på. Kan tipsa om att de fått in små söta djurmasker för 29 kr styck fanns bla kanin, hund och björn som samtliga shoppades till Alice framtida adventskalender *tipselitipsar*
Åh, tack. Nu blir jag grymt generad!

Men de är inte så svåra att sy som det kanske ser ut. Jag är inte alls bra på att sy så om jag klarar det klarar nästan alla det

mage06 skrev 2009-11-12 23:51:45 följande:
Haha, förstår dig! Jag sprang in på Ica Maxi idag för att köpa blöjor och där var det ju jul redan...Jag ryser och får inte alls någon julkänsla, julmusik och hela konkarongen...det är så synd att julen blivit så kommersialiserad tycker jag, jag tappar lusten direkt! Föresten är ju Sussi N i Kina nu för att starta sin smyckestillverkning! Det är sååå spännande och jag väntar ivrigt på rapport därifrån. Hon skall vara där SJÄLV i två veckor Modigt! Jag sitter med fötterna i ett fotbad som börjar bli kallt Nytt i bloggen föresten
www.noamajahemma.blogspot.comIngen utredning än. Fortsätter det såhär så ska jag be om en utredning. Men hittills har de ju sagt att det är vanligt

. Det är skönt iaf att hon inte krampar utan "bara" tuppar av. Har läst att det förekommer oftare i familjer där man är svimningsbenägna och jag själv är ju det. Därför är jag kanske lite lugnare. Men ja, jag förnekar inte att det är otäckt och att jag helst skulle slippa det!
Kul med Sussi som vågar! Imponerad!!!!
Godmorgon förresten!
Vad ska ni pussla med idag då?