Vita hem
Hihi, har inte läst hela kajsas inlägg än men måste säga HEJ före du försvinner!!!!
Hihi, har inte läst hela kajsas inlägg än men måste säga HEJ före du försvinner!!!!
www.designcollage.se/product_info.php&products_id=1607
Här är ett modernt vedställ Kajsa. Ganska litet dock.
Uppe till höger....
Ni kan inte mura ett då?
Nej nu tror jag att jag har bestämt mig!
Jag och barnen (och också gärna maken men han får välja själv) tar svininfluensavaccinet så fort vi får.
Både för min egen skull och för andras. Tror inte jag får ro annars. Jag vill ju inte isolera mig för alla som är förkylda heller. Och det är ju faktikst så, att vissa drabbas grymt lidrigt. Hur ska man då veta om man ska undvika dem eller ej? Och hur ska man veta hur hårt det kan drabba en själv eller barnen? Har pratat med diverse personer och de rekommenderar vaccin. De ämnen som finns i och som det pratas om förekommer i så små mängder så man får i sig t.ex. mer kviksilver att äta en halv laxmåltid.
Dessutom finns det ju de som inte kan ta vaccinet och för deras skull borde väl så många som möjligt ta?!
Idag skulle J egentligen ha fått säsongsinfluensavaccin men hon är snorig så det blev inget. Får se om vi tar det sen eller ej. Det är jag inte lika rädd för.
William har fått lite feber nu på eftermiddagen. Hoppas det stannar med det.
Själv har jag haft en lite röjardag idag. Har städat i de skåp som man ofta samlar diverse prylar och papper i. Stökskåp helt enkelt. Skönt!
Ska på en föreläsning ikväll, kan bli intressant!
Ursäkta stavningen
"Lite" feber visade sig vara 39.4 som kom från ingenstans!
Jag hade hämtat honom på dagis, vi målade med fingerfärg och när jag började med middagen gick han upp till rummet för att leka. Märkte inget alls på honom! Då jag kommer dit ca 15 minuter senare ligger han och vilar i sängen. Tyckte han var varm, men gick ner och fortsatte med maten och nu mätte jag. Varifrån kom det?
Tittar hastigt in före läggdags.
Tack för era krya på er hälsningar till sonen! Jag var borta i 3 h nu ikväll och han har fortfarande lika hög feber. Men det är ok. Han är lugn och gör inget väsen av sig. Iofs så är det ju INTE han i vanliga fall, men ja, det är ju lättare med ett barn som är lugnt än gråter och gnäller... Nu sover han skönt!
Jag själv var på en föreläsning om treåringar. Om vardagen och trots till stor del. Riktigt intressant att höra om och prata med andra föräldrar. Skönt att höra andras erfarenheter!
Nu blir det natt!
GRATTIS till alla födelsedagsbarn!
Kul att du är klar med julkortet Kajsa. Själv funderar jag vad vi ska hitta på... Har ni tips på hur man får två barn och tre kattungar på kort?