Inlägg från: Daggdroppen |Visa alla inlägg
  • Daggdroppen

Krånglar fl och blogspot för er? Jag blir utkastad hela tiden {#lang_emotions_yell}

Hihi, nu sitter jag och skrattar åt våra kattungar. Igår gick en av dem frivilligt i duschen med maken och NJÖT av att bli duschad. Ikväll blev de andra två ner doppade i badbaljan av storebror i huset  - och inte heller de hade något emot det

Ha ha, de får nog vara med om ett och annat med två vildingar!

Och så tillbaka. Alltså jag blir snart galen på detta: Nu igen fick dottern ett affektanfall för att hon blev arg Hon skulle ta upp toalettdörren, men jag stängde den. Hon blev ännu argare och vips så svimmar hon. Det sägs ju att det inte är farligt, men jag vill ju inte att hon ska svimma såfort hon bir arg!

• Daggdroppen
    Camilla R skrev 2009-11-07 19:28:43 följande:
    Vid dagens loppis var jag oerhört ståndaktig! Jag lämnade aldrig vårt bord. Jag var där för att sälja och inte få med mig en massa hem. Vi sålde barnens gamla leksaker och det resulterade i nästan 600 kronor, som de nu får dela på. Det var helt klart över förväntan Idag har vi varit och handlat inför morgondagens 6-årskalas, jag blir snudd på matt av att bara tänka på att vår hem kommer att "invaderas" av 11 stycken 6-åringar....
    Åh shit, ja jag blir också yr   Kul med loppis!
    Villa Nordåker skrev 2009-11-07 19:03:41 följande:
    God kväll, har ett nytt inlägg om en olaglighet jag gjort idag villanordaker.blogspot.com
    Kommenterar här då det krånglar: Lummer är det! Jag brukar också plocka det, men det märks ingenstans för vi har ett hav av lummer. Vet inte om det är fridlyst här. Som jag förstått det är det fridlyst bara i olika delar av Sverige...?!
  • Daggdroppen
    Camilla R skrev 2009-11-07 19:41:07 följande:
    Jag skrev just i din blogg, men något hände som gjorde att det försvann. Både jag och barnen imponerades av er snömängd och här jublades det efter samma snömängd... Fast vi får nog vänta ett tag till.
    Vad konstigt att det försvann... men ja, jag skrev ju just att det krånglar! Visst är det kul med snö, får se om den försvinner?
  • Daggdroppen
    Villa Nordåker skrev 2009-11-08 07:31:41 följande:
    God morgon! Inatt har maken fått feber, han är nästan aldrig sjuk. Det är så himla typiskt, idag skulle vi åka till Jönköping för att fixa för en mässa vi ställer ut på nästa vecka och sen skulle vi köpt panelskivor och sen gjort ett besök på Ikea.
    Nä men så typiskt!

Vi har uppvaktat far i huset och jag ska snart börja med en tårta av något slag.

Sitter och letar efter var jag kan köpa en kudde. Har ni hört om Dugem hälsokudde? Jag köpte min dyna på sommaren för lite mer än 9 år sedan, och den är fortfarade i nyskick!!! Då hade jag haft problem med rygg och nacke länge men efter att jag började använda den blev det hundra tusen gånger bättre.

Nu funderar jag på att köpa likadana till både maken och mina föräldrar till julklapp. De är grymt dyra, men i längden blir de ju förmånliga. 72 euro för en dyna var det pris jag hittade nu.
  • Daggdroppen

Jag har mest mossa utomhus, men dn vitmossa jag har inne så har jag inte märkt några småkryp på. Duscha mossan så hålls den längre (jag är dålig på det).

Lungt här i tråden annars...

NU har jag båda barnen vaccinerade. W i fredags och J idag. Skönt att ha det gjort. Nu kan jag inte tänka om. W är dessutom hemma åtminstone den här veckan iom att jag har möjlighet till det. Så hinner han iaf inte dra på sig svinis före vaccinet hjälper. För det känns som det brinner i knuten nu... Om det inte gör det redan  {#lang_emotions_undecided}.

Svar på tråden Vita hem