Vita hem
Just ja, i 225 grader!
Just ja, i 225 grader!
Tittar in och blir avis på alla som ska på loppis
Kul lcroft med byggandet! När får vi se bilder?
Nytt inlägg:
www.lantligharmoniochsmabarnskaos.blogspot.com/
Krånglar fl och blogspot för er? Jag blir utkastad hela tiden
Hihi, nu sitter jag och skrattar åt våra kattungar. Igår gick en av dem frivilligt i duschen med maken och NJÖT av att bli duschad. Ikväll blev de andra två ner doppade i badbaljan av storebror i huset - och inte heller de hade något emot det
Ha ha, de får nog vara med om ett och annat med två vildingar!
Och så tillbaka. Alltså jag blir snart galen på detta: Nu igen fick dottern ett affektanfall för att hon blev arg Hon skulle ta upp toalettdörren, men jag stängde den. Hon blev ännu argare och vips så svimmar hon. Det sägs ju att det inte är farligt, men jag vill ju inte att hon ska svimma såfort hon bir arg!
Jag har också nytt:
lantligharmoniochsmabarnskaos.blogspot.com/
Jag har mest mossa utomhus, men dn vitmossa jag har inne så har jag inte märkt några småkryp på. Duscha mossan så hålls den längre (jag är dålig på det).
Lungt här i tråden annars...
NU har jag båda barnen vaccinerade. W i fredags och J idag. Skönt att ha det gjort. Nu kan jag inte tänka om. W är dessutom hemma åtminstone den här veckan iom att jag har möjlighet till det. Så hinner han iaf inte dra på sig svinis före vaccinet hjälper. För det känns som det brinner i knuten nu... Om det inte gör det redan .
Nu är det inte relkevant för Jacob men då ni tipsar öm ögoninflamation. Ammas barnen kan man droppa bröstmjölk i ögat!