Inlägg från: Sagalin |Visa alla inlägg
  • Sagalin
    Villa Nordåker skrev 2009-11-10 13:07:43 följande:
    Hur gör man tre spalter/kolumner i Blogspot?
    Eller går det att länka till "gadget" så att det kommer längst ner. Som det är nu så hamnar de överst till höger på min blogg, vill hellre ha dem längre ner på sidan.
  • Sagalin
    Daggdroppen skrev 2009-11-10 12:22:49 följande:
    Var hittar man länken med alla nätbutiker? Söker efter en butik där man kan hitta snygga bomullsband - röd/vitrandiga. Bland annat. Skulle ju gärna hitta annat smått och gott där också...
    Vet inte.

Kolla med Shabby chic-tråden de kanske vet.
  • Sagalin
    Pums skrev 2009-11-10 16:32:18 följande:
    Japp, då har lillen ramlat ner från soffan idag då. Tror ni han lärt sig en läxa? Nix.... där och klättrar igen, blir tokig!
    Ja barn är roliga. Saga (5,5år) pillade in en plastpärla i sin ena näsborre idag. Hon gjorde det en gång när hon var knappt 3år och då kom hon ihåg det väldigt länge att det gjorde ont att ta ut den, men idag hade hon visst glömt det.

Tror ni inte hon sa "får jag en peng om jag sitter stilla när du tar ut den?!"
    No way!

NU kommer hon inte att göra om det, hoppas jag.
  • Sagalin
    Amelié77 skrev 2009-11-10 19:36:12 följande:
    Nån som har tapetserat en fondvägg med den rosa Kaspar tapeten från Sandbergs? I så fall skulle jag väldigt gärna vilja se bilder. Eller har ni tips på andra tapeter i likadana färger, gärna rosavit-randiga. Jättesvårt att hitta såna. Jag vill ha en mjuk rosa nyans, inte kall. Och ränderna ska vara ca 5-6 cm breda.
    Det finns rosa och vitrandiga tapeter i Borås tapeters kollektion New Classic.
  • Sagalin
    numberone skrev 2009-11-10 19:43:27 följande:
    hej.... nu har vi kommit hem från sjukan igen åkte in i fredags å blev kvar. agnes har fått nån bakterie som de inte vet vad det är för en men den svarar på antibiotika. ingen svinsjuka...
    Stackars Agnes, är hon på bättringsvägen?
  • Sagalin
    Camilla R skrev 2009-11-11 08:01:20 följande:
    Nikon D60 är utgången och är nu ersatt av Nikon D3000. Jag var först inne på just Canon. Lånade hem en EOS 450D i helgen och tyckte att den var härlig att fotografera med (men ett större objektiv vill man ju ha..) Var även inne på 500D, men nu kom ett erbjudande på Nikon D3000 som gjorde att jag surfade runt massor för att söka info om denna kamera. Den benäms ofta som en bra amatörkamera -så nu är jag inne på en sån istället
    Då ska jag googla lite jag också på denna kamera.

Undrar om det var EOS 450D som man kan filma i HD?
  • Sagalin
    Villa Nordåker skrev 2009-11-11 08:14:13 följande:
    Då ska jag googla lite jag också på denna kamera.Undrar om det var EOS 450D som man kan filma i HD?
    Ok, jag har inte hunnit kolla så mycket än, det är ett tag kvar till jul.
Svar på tråden Vita hem