-
Började du att måla era köksluckor, eller blandar jag ihop det med någon annan?numberone skrev 2009-11-02 17:24:34 följande:Jätte fint!! Ser ut som jag vill ha det nästan....
-
Tycker det är lättare att virka.Gummsan82 skrev 2009-11-02 18:17:43 följande:Någon som stickar, eller tänkt börja?www.tradera.com/ny-hobbybok-julklappstips-auk...#picInte min auktion...
-
God morgon!
Oj vad dåligt jag har sovit i natt.
Somnade tidigt igår innan 22 men kl 23.15 vaknade Jacob och kom inte till vår säng.
Sen kunde jag inte somna om. Jag tom steg upp en stund och satte mig vid datorn, kunde ju inte tända lampan för att läsa då hade jag väckt de andra två.
Lite innan kl 01 tog jag en ipren för jag hade ont i nacken/huvudet och efter en liten stund så somnade jag men Jacob har stöktat runt i natt så man är inte så pigg idag.
Det är VAB som gäller idag för mig med, J hade 39,7 igår em. Om febern inte försvunnit idag ringer jag ner till VC.
-
God kväll!
-
Kikar in en snabbis från jobbet.
Jacob var feberfri hela dagen igår så idag kunde vi återgå till jobb och dagis, skönt.
Det kommer inte bli någon rolig lön i november, många VABdagar denna månad...
Om två veckor ska jag på kurs till Stockholm, åker måndagkväll med tåg och kommer hem på torsdagkvällen. Jag har aldrig varit borta så länge från barnen innan, kommer nog sakna dem
Det roliga är att vi ska bo på Scandic Park på Karlavägen, inte långt till Humlegårdsgatan med alla roliga affärer
-
Ja det borde jag, ena kvällen slutar kursen 16.45 och den andra 16.00.Camilla R skrev 2009-11-04 16:08:10 följande:Villa Nordåker skrev 2009-11-04 09:45:28 följande: Humlegårdsgatan är en kul gata Hoppas att du får tid att gå runt där.
-
Hoppar rätt in i tråden, hoppas det är ok. Ska läsa tillbaka lite.
-
kolla www.markslojd.se eller www.rydensgnosjo.se de brukar ha.Videli skrev 2009-11-05 10:10:36 följande:Någon som vet vart man kan hitta en STOOR vit julstjärna i papper?Den ska vara jättestor
Nu vet jag inte hur stora du menar. -
Ser att det är fler än jag som har en inredningssvacka av olika orsaker.
Skönt att man inte är ensam.
Jag brukar tycka de här veckorna innan advent är lite småtrista och dystra. Tycker det hjälper vid advent när man får börja pynta och mysa...
-
Videli, är dina egna lockar eller lockar du håret?