Vita hem
Camilla R skrev 2009-11-11 08:32:07 följande:
Villa Nordåker skrev 2009-11-11 08:21:11 följande: Jag kikar ofta på www.prisjakt.nu för prisjämförelser/diskussioner m.m sen kikar jag också på www.cyberphoto.se där de i sin tur har klassat produkternaMimmi 71 skrev 2009-11-11 09:01:57 följande:
Idag är jag tillbaka på jobbet efter att ha varit föräldraledig i två dagar. Sambon och jag har delat upp föräldradagar i två veckor då dagmamman är på semester (dagiset är för dåligt för lilleman att gå där i två veckor anser vi ). Det har varit sköna två dagar och jag önskade att jag kunde ha två dagar ledigt i veckan permanent. Vi har bakat, åkt till tippen och lastat av löv, sytt, myst, tagit promenader på byn och haft det helt underbart! Beträffande kamera så har jag en EOS 450 och är helnöjd. Jag är dock en riktigt glad amatör och använder inte ens hälften av alla finsesser . Nu letar jag dock julklappar till mig själv och har kommit på att jag önskar mig en blixt, ett stativ och en fjärrutlösare för att kuna fotografera bättre under den mörka delen på dagen/årstiden.Vad kul att höra att du är nöjd med din kamera.
Åh nu vill jag verkligen ha en systemkamera, skulle vara kul att kunna fota fina bilder på familjen och att kunna göra fina bilder till bloggen.