• Daggdroppen

Vita hem

Välkommen till Vita Hem tråden!

Vi fortsätter att inspirera varandra och diskutera vårt gemensamma intresse, d.v.s. inredning med vitt som bas.

Vi har en härlig tid framför oss. Senhöst, vinter, advent, jul, nyår... Är säker på att det kommer att bli många godbitar. Jag längtar! Längtar ni?

Även fast vi är många gamlingar här så är alla nya också varmt välkomna!
  • Svar på tråden Vita hem
  • Pums
    Amelié77 skrev 2009-12-04 10:20:15 följande:
    Pums - jo, det är skoj, men jobbigt på samma gång. Dessutom har vi liiite problem med husleverantören, det känns som om de sätter på extra kostnader på allt vi väljer. Speciellt köket har blivit dyrt, men vi för diskussioner med dem nu och jag tror vi får dem att räkna bort lite.
    Kan tänka mig att de tar betalt!
  • Gummsan82

Anton 2005; nä men så trevligt! Återstår att se om du fastnar i köpa-sälja-träsket... Hoppas du vinner och att de är fina. Heja heja!

• Bellevue
    Gummsan82 skrev 2009-12-04 11:50:34 följande:
    Tror ni dessa kan funka som likörglas? www.tradera.com/atta-varmeljushallare-ljus-ly... (inte min auktion)
    Jag har såna och tycker dom är för stora för likör.... Glaset är nog lite för tjockt för att dom ska vara goda att dricka ur också.
    Ska ut och köra bil och sen jobba inatt, annars hade jag kunnat prova dricka likör ur dom
  • Gummsan82

Bellevue; Haha du får la tag dig en slurk efter jobbet då!
    Likörglas eller ljuslycktor, de var rätt fina ändå!

• Bellevue
    Gummsan82 skrev 2009-12-04 13:05:57 följande:
    Bellevue; Haha du får la tag dig en slurk efter jobbet då! Likörglas eller ljuslycktor, de var rätt fina ändå!
    Blir iaf en slurk eller två imorgon kväll, känns nog inte bra att ta en imorgon bitti...hihi.
    Jag jag gillar mina, rund och go form på dom
  • Bellevue
    Gummsan82 skrev 2009-12-04 13:05:57 följande:
    Bellevue; Haha du får la tag dig en slurk efter jobbet då! Likörglas eller ljuslycktor, de var rätt fina ändå!
    Tror dom kostade 50.- för 3-pack. Kan ha fel men dom var iaf inte dyra