• Daggdroppen

Vita hem

Välkommen till Vita Hem tråden!

Vi fortsätter att inspirera varandra och diskutera vårt gemensamma intresse, d.v.s. inredning med vitt som bas.

Vi har en härlig tid framför oss. Senhöst, vinter, advent, jul, nyår... Är säker på att det kommer att bli många godbitar. Jag längtar! Längtar ni?

Även fast vi är många gamlingar här så är alla nya också varmt välkomna!
  • Svar på tråden Vita hem
  • Daggdroppen
    Villa Nordåker skrev 2009-12-04 19:48:53 följande:
    Jag måste vara helt blåst men jag fattar inte vad jag ska göra på den sidan?!
    Får du inte fram texten:
    Click the button below to add the widget to your blog
    Gör isåfall som det står och då kommer du till blogger och där står det typ lägg till gränssnittskomponent och då är det bara att klicka där. 2 enkla klick alltså!

Nu har jag tagit bort ordverifieringen i min blogg så att det ska bli lättare att kommentera. Har hört att många haft svårigheter med det.

Nu blir det idol!
  • Sagalin
    Daggdroppen skrev 2009-12-04 20:01:02 följande:
    Gör isåfall som det står och då kommer du till blogger och där står det typ lägg till gränssnittskomponent och då är det bara att klicka där. 2 enkla klick alltså! Nu har jag tagit bort ordverifieringen i min blogg så att det ska bli lättare att kommentera. Har hört att många haft svårigheter med det.Nu blir det idol!
    Jo jag ser den texten men jag fattar inte vad jag ska trycka {#lang_emotions_undecided}
  • Sagalin
    Villa Nordåker skrev 2009-12-04 20:04:14 följande:
    Jo jag ser den texten men jag fattar inte vad jag ska trycka
    Ehhh, jag hade visst inte tryckt på knappen{#lang_emotions_embarassed}, nu ska jag läsa hur man gör
  • Anton2005

Villa- så bra att du fick ordning på det för jag hade just skrivit ett långt inlägg till dig som sen försvan

• Sagalin
    Anton2005 skrev 2009-12-04 20:09:38 följande:
    Villa- så bra att du fick ordning på det för jag hade just skrivit ett långt inlägg till dig som sen försvan
    Ojdå.
    Jag letade efter en annan knapp, ibland är man inte så smart.
  • Fröken Vit i Madickenhuset
    Camilla R skrev 2009-12-04 14:30:26 följande:
    fröken vits värld skrev 2009-12-04 11:08:27 följande: Jag känner igen ditt hus -var inte det med i Hus & Hem för något år sedan? Eller så är det för att vi bor i samma kommun??
    Hej Camilla R!

Jo, det stämmer att vårt hus var med i Hus & Hem!
    Det var i oktobernumret 2008.
    Ett ganska digert reportage på 12 sidor faktiskt.
    De fotade ett år i förväg så det var en lång väntan på att till slut få se bilderna. {#lang_emotions_wink}
    Fast de tog dit flera inredningsdetaljer som inte alls var av min smak. 
    Men det blev ju fina bilder ändå.

Vilken del av Saltsjö-Boo bor du i? 

Kraam Fröken Vit.