Vita hem
79,90 euro här i Finland. Så kanske runt 800 kr då... Jättebilligt tycker jag! Köpte en vit sittdyna till. Stolen är både grå och beige, inte den vanliga rottingfärgen utan mycket snyggare
79,90 euro här i Finland. Så kanske runt 800 kr då... Jättebilligt tycker jag! Köpte en vit sittdyna till. Stolen är både grå och beige, inte den vanliga rottingfärgen utan mycket snyggare
Peak - vi var intresserade av Corian-bänkskiva i ett skede, men vi har väldigt mycket bänk i vårt kök så det skulle ha blivit jättedyrt. Det är ju ett av de dyraste alternativen på marknaden. Men också ett av de mest hållbara. Jag tycker det är jättesnyggt!
Mimmi 71 skrev 2009-10-23 16:19:06 följande:
Mimmi 71 skrev 2009-10-23 20:03:25 följande:
Jag ska nog vaccinera både mig och min dotter tror jag...men det är inte lätt att veta! Men för det mesta tycker jag att läkare verkar positiva till vaccinet och det är mera "vanligt folk" som skriver hur farligt vaccinet är - kanske såna som inte vet så mycket om ämnet egentligen...? I alla fall har jag lite fått den känslan. Vi har ju sprungit runt till ett antal läkare de senaste veckorna pga. att vi har varit jättesjuka här (min man fick t.ex. lunginflammation och jag var 5 före att få det). Och alla de läkarna har rekommenderat vaccinet, så jag tror nog att jag kommer att lita på att de vet vad de talar om.
Jag söker också ett nyckelskåp. Jag vill INTE ha ett med glas i, för när man hänger in nycklarna tycker jag inte det är snyggt om de syns. Det ser ju bra ut med ett tomt nyckelskåp med glas, men när det blir fullt med nycklar ser det inte snyggt ut. Har letat överallt men inte hittat nåt som är utan glas och tillräckligt stort. De flesta är så "tunna" så man kan knappt hänga in en nyckelknippa i det. Det måste vara djupt så det får plats stora knippen med nycklar.
Vad gillar ni de här "planscherna"?
www.mydreamhome.fi/shop/product_details.php
Den här är ju jättebillig nu, ca 60o kr, så det skulle ju vara smart att köpa den nu. Men jag vet ine alls var den skulle passa in i vårt ännu obyggda hus...så det är kanske lite dumt att köpa på lager bara för att den råkar vara på rea.