• Pums

Vita hem

Godmorgon!!

Idag händer inte så mycket förutom att jag behöver städa. Lillen har gått lös med russin och riskakor i hela huset!
    Om jag får tid över så ska jag upp med en "tavla/ram" på väggen som jag gjort för en tid sen.
    Sovit lite oroligt några nätter nu, haft hemska mardrömmar om mitt barn.
    Ena natten så drömde jag att någon slet in honom i en bil och försökte kidnappa honom.

Och inatt drömde jag att han föll i vattnet som var jätte grumligt och sjönk till botten. Jag hoppade i och letade efter honom förgäves.
    Ja som sagt, hemska mardrömar....huuua

• Pums
    Bellevue skrev 2009-12-03 06:35:03 följande:
    Russin och riskakor Låter jätteroligt att städa...Usch vilka hemska drömmar! Men det är nog som villa Nordåker säger, fullmånen.Har du hört nåt från din vän?
    Nej inget från henne än, vet inte om hon läst mitt mail än dock.....
  • Pums
    Amelié77 skrev 2009-12-04 09:41:50 följande:
    Oj, oj, jag hänger inte alls med här längre...har haft så fullt upp på jobet så jag har inte ens hunnit läsa vad ni skrivit. Vi har även 1000 järn i elden med husbygget just nu. Allt ska bestämmas och beställas NU! Igår inhandlade vi tapeter och idag ska vi beställa laminatgolv, kakel och en duschvägg. Nästa vecka ska vi till banken och innan dess måste vi räkna ut exakt hur mycket vi behöver låna. Grunden till huset och garaget ska göras IDAG! Spännande!
    Åhh vad mycket skoj men förstår om det tar upp mycket av din tid{#lang_emotions_smile}
  • Pums
    Anton2005 skrev 2009-12-04 10:15:26 följande:
    God förmiddag i tråden!Här hemma är Algottisen sjuk så vi är hemma...och myser, tänkte jag skriva....men så är det ju inte, lillen är inte alls nöjd o det rinner ur både ögon och näsa, usch o fy för förkylningar. Nu sover han äntligen.Igår satt jag och googlade typ hela kvällen för att jag ville få in små fallande snöflingor på min blogg men jag fick det inte att fungera. Är det någon här som vet hur man går till väga?
    Jag googlade och fick fram en htlm kod.
    Ska se om jag kan kopiera den hit....
  • Pums
    Amelié77 skrev 2009-12-04 10:20:15 följande:
    Pums - jo, det är skoj, men jobbigt på samma gång. Dessutom har vi liiite problem med husleverantören, det känns som om de sätter på extra kostnader på allt vi väljer. Speciellt köket har blivit dyrt, men vi för diskussioner med dem nu och jag tror vi får dem att räkna bort lite.
    Kan tänka mig att de tar betalt!
  • Pums
    Anton2005 skrev 2009-12-04 14:11:47 följande:
    pumps- Tack för att du svarade. jag hittade massa olika koder igår men jag vet inte vart de ska in. När jag gör som de beskriver på olika sidor så kommer det ändå inga snöflingor på bloggen...inte när jag gjorde som du skrev heller. Jag är verkligen ursämst på det där med HTML...exakt vart klistrar du in din kod?Här står det om hur man gör och det finns även lite olika koder för olika flingorblogakuten.blogspot.com/2008/12/fallande-sn.h...
    Jag är också urusel på det här.

Men som jag gör är följande:
    Klicka lägg till en gadget.
    Välj HTML/Java script
    Klistra in koden i nedre fältet, ej i rubrik området.
    Spara.

Nu borde det fungera??
Svar på tråden Vita hem