mage06 skrev 2009-11-05 23:20:52 följande:
Hej alla pyssliga! Så tråkigt att se att så många är sjuka...Krya på er och era barn! Hur går det med katten Pums? Så underligt det där med testerna på svininfluensan... nej jag tycker inte att det är lämpligt att en rådgivande sjuksköterska skrattar åt en orolig patients frågor... För övrigt är det inte sant att de "slutat" att testa..möjligen på den mottagningen. En kompis har precis legat isolerad med Tamiflu insatt innan de fick svar på om det var svininfluensan... Det var det nu inte... Det är en sån röra med den här influensan så det är inte klokt! Min äldsta dotter blev också testad efter lite tjat från min sida...hon hade det inte heller fö. Vi kommer att vaccinera oss nu. De läkare vi känner rekommenderar det och det räcker för mig! Mitt huvud är fullt av ideér men utmattningsdepressionen sätter käppar i hjulet för att få något gjort så dagens inlägg i bloggen är ett riktigt soffliggarinlägg...vackra män, *hahaha* Enjoy:
www.noamajahemma.blogspot.comDet var ju inte en mottagning hon ringde till utan sjukvårdsrådgivningen. Vet inte var man hamnar då? I sin region eller nånstans i Sverige? Ja, visst är det rörigt! Man blir så matt. Men det är intressant att följa hur folk tänker ur ett psykologisk perspektiv. Ett tag var det ju innehållet i sprutan, som kvicksilver tex, som var farligt. Nu är det biverkningarna folk är rädda för...
Åh, va jobbigt med din depression. *Kram!* Jag ska sätta ut min depressionsmedicin helt på onsdag. Ska bli så skönt. Tror inte det var utmattningsdepression jag hade men matt var jag iag.
Ja, det var vackra män. Men du glömde ju den absolut vackraste....fast han är inte heller otippad... George Clooney...ååååååh
Vad jobbar du med? Gillar ditt språk