Inlägg från: Bellevue |Visa alla inlägg
  • Bellevue

Vita hem

Gummsan82 skrev 2009-11-09 21:26:21 följande:
    Nu har jag uppdaterar bloggen... med efterfrågade bilder pyretochmyran.blogspot.com/ Mycket nöje!
    Guuuuuu, vilka fina bilder! Och vilket fint par, nån du känner? ;-D
    Roligt med en fotograf med fantasi

Kram
  • Bellevue

Jag har också en massa annonser ute nu och masssssssssor med mer som ligger och väntar på att få bli fotade och utlagda. Orkar inte ha för många samtidigt. Ni som får in så mycket pengar, har ni märkeskläder att sälja eller har ni några bra tips? Jag får inte in så mycket. Iofs är jag inte ute efter att bli rik utan vill bli av med kläderna, men pengar är ju aldrig fel.
    Kan ni inboxa mig era alias på tradera?
    Pums: Det är toppen med tradera! Man kan bli av med det mesta där och man slipper slänga.

• Bellevue
    Pärla1 skrev 2009-11-11 10:33:16 följande:
    Är ett tag sen jag var inne, men det e tungt just nu. Har ett inlägg i bloggen. www.glamochdamm.blogspot.com
    Men snälla gumman! Vet ju inte alls vad som hänt eller vem "hon" är men alldeles oavsettmåste man vara egoistisk och ta hand om dig själv. Man ska ha sig själv överst på priolistan! Om man inte tar hand om sig själv hur ska man då orka ta hand om andra?
    Skulle gärna avlasta dig men allt jag kan göra är att skicka ett gäng gosiga kramar
  • Bellevue
    Peak skrev 2009-11-13 10:58:44 följande:
    Ja visst var de! Gillade dem också! Barnkläderna är så söta med, men tycker det är svårt att veta hur mycket folk lägger på kläder till sina barn!
    Visst bor du i Kumla?

Isf kan du väl försöka hitta nåt märke med sådana där fina kläder i stoooora storlekar....
  • Bellevue
    Peak skrev 2009-11-13 13:05:57 följande:
    japp där bor jag Tipsa om du hittar
    Jag lovar...men jag är dålig på att hitta saker på nätet
  • Bellevue
    versan skrev 2009-11-16 13:23:37 följande:
    Hihi.... satt och surfade lite och hamnade på Tradera och en annons. skratt... Läs innehållet. Men sen nör jag fortsatte läsa så var det inte riktigt så hemskt som från början.. www.tradera.com/Mina-Favoriter-10-NIGHT-BINDO...
    Hahaha! Bättre begagnade....hahaha, den behövde jag
  • Bellevue

Jag har julgardinspanik och ångest. Har aldrig i hela mitt liv haft en julgardin jag varit nöjd med. Och så är jag både snål och fattig! Har ett fönster vid bordet som är 160 cm, tvådelat med mittstolpe, ett över diskbänken som är 80 cm och ett liksom i "gången" mellan diskbänk och skafferi som är 100 cm. Förstår ni vad jag menar med det sista? Längst bort i köket har vi diskbänk med spis och ho och sånt sen är det en gång innan bardisken med skafferi kommer och på samma vägg som bordsfönstret sitter är det ett fönster med element under. Här vill jag endera ha kappa och spänngardiner(?) eller längder för att hindra insyn. I 80-fönstret har vi en hylla en bit nedanför mitten så kappa passar nog bäst där. Har helvita gardiner nu. Tips?

• Bellevue
    Gummsan82 skrev 2009-11-16 13:44:18 följande:
    Hrm... svår fråga... du har ingen bild på köket? Lättare att svar om man ser vad du menar... och du fattar vad jag menar
    Du vill inte se mitt kök.... *ryys*

Eftersom jag hatar köket finns det knappt några bilder, hittade dock några gamla som jag ska lägga in i galleriet. Titta om en stund. I fönstret över diskbänken sitter som sagt en hylla i samma höjd som trälisten över kaklet. Hittade ingen bild alls på stora fönstret men du har nog sett miljoner såna. Huset är från -66
    Lägg märke till kaklet, som sitter kvar *urk* och dom vackra furuluckorna *ironi*
    Efter jul ska jag måla luckorna vita, byta kakel och sätta upp panelskivor på väggarna.
  • Bellevue

Nu ligger det bilder där, la inte en vy över köket så ni förstår planlösningen

• Bellevue
    Gummsan82 skrev 2009-11-16 14:57:48 följande:
    hissgardin eller en enkel kappa. Är köket i samma färg fortfarande, har ni ändrat något? Har du en budget att följa?
    Ja, samma färg. Tom diskmaskinen står på samma plats tre år senare, halvvägs ute i gången pga ett element bakom som måste tas bort....

Jag tycker längderna var för dyra tyvärr.
    Men jag tänkte att jag kan köpa "merry christmas" eller "god jul" till stora förnstret och låta dom vita som sitter i dom andra fönstrena sitta men plutta dit nåt på dom.
    Stora fönstret är ju 160 från utsidan av karmen till andra sidans utsida. 140-gardinerna blir att sitta precis innanför karmen men väl utanför fönstret....är det ok? Om ni fattar vad jag menar?
Svar på tråden Vita hem