Pums skrev 2009-12-02 09:54:01 följande:
Har precis skickat iväg ett mycket långt mail till en vän till mig. Vi har länge varit varandra mycket nära men sista året har vi glidit ifrån varandra. Nu lättade jag mitt hjärta om skrev ner allt jag kände att hon hade gjort som jag var besviken över, vilket nog kommer chocka henne. Svårt att beskriva så här kort men hon kan vara väldigt dominant och det kan vara ok men när det sen inkräktat på både mitt bröllop som var i juni och sen jag fick barn så känner jag att jag blivit så besviken. Jobbigt men tror det bästa är att jag nu skrivit ner allt till henne så får vi se vad som händer.
Oj! Jag har väl inte smittat av mig hoppas jag....
Hoppas du känner en lättnad nu när det är gjort, gissar att du kanske också har en liten smula ont i magen. Det har jag. Hoppas det löser sig och att hon kan förstå dig. Hon är ju galen om hon inte vill ha dig som vän jue!
Jisses, min "syster" är inte klok hon. Nu kan jag inte skriva i vår kusins logg på facebook utan att hon ska kommentera det jag skriver på ett otroligt bittert sätt.
"Det kan sluta med att du inte fått den iaf sen....har varit med om det och att jag "gett bort" saker jag lånat ut. Antagligen vart den väl använd....blev chockad......."
"Tveksamt.....kanske vart glad över att bli utbytt eftersom ingen använde den" Dom där två sakerna skrev hon när jag skojade med kusinen och sa att hon kunde få vår gamla tvättmaskin som tog livet av sig.
Hmmm, tycker inte jag gör annat än tvättar....
Svarade inte henne mellan hennes inlägg utan kommenterade bara en sak kusinen skrev. Verkar som hon ska tvinga mig ge upp släkten också. Usch vad vidrig hon är