Inlägg från: Bellevue |Visa alla inlägg
  • Bellevue

Vita hem

Ari Gold skrev 2009-11-23 15:15:55 följande:

WOHOO, nu har min fina gröna kylskåpsdörr kommit. Ska bara lista ut hru man meckar på den
    Det fixar du!!
    Hoppas du kan ta nån bild och visa. Shit vad spännande!
    Hmmm, utan bild kommer jag och tittar, har ju inte sååå långt
  • Bellevue

Ari Gold skrev 2009-11-23 17:04:58 följande:

Åh, vad fiiiiint det blev! Är du nöjd?
  • Bellevue
    Pums skrev 2009-11-23 19:46:51 följande:
    Skoj!
    Jaaa, men jag är en idiot Tittade på fel klocka (vi har inte orkat ställa om alla) så tobaksaffären där gardinerna och min traderavinst ligger var stängd...
    Men maken hämtar Erik imorgon så jag kan åka dit efter jobbet
  • Bellevue
    Pums skrev 2009-11-23 21:01:15 följande:
    Ok, här sitter jag i godan ro i soffan på kvällen och vad händer? Jo en bamse geting kommer flygandes alldeles vild genom vårat vardagsrum!
    Hahahaha! Herregud vad du är rolig!!
    Klart den är vild, tänk vad vilse den ska känna sig, du får berätta för den att den ska sova eller vad dom nu brukar göra på vintern
  • Bellevue

Har satt upp julgardinkappan (Svanefors Merry Christmas) i köket och som jag befarade var den för smal.

Vad gör jag nu?
    Ska jag sätta upp min vita längder till eller ska jag låta det vara några dagar och se vad jag tycker, om jag vänjer mig? Har ju haft längder så länge att jag är van vid det lite mer ombonade intrycket längder ger.

• Bellevue
    Pums skrev 2009-12-02 09:54:01 följande:
    Har precis skickat iväg ett mycket långt mail till en vän till mig. Vi har länge varit varandra mycket nära men sista året har vi glidit ifrån varandra. Nu lättade jag mitt hjärta om skrev ner allt jag kände att hon hade gjort som jag var besviken över, vilket nog kommer chocka henne. Svårt att beskriva så här kort men hon kan vara väldigt dominant och det kan vara ok men när det sen inkräktat på både mitt bröllop som var i juni och sen jag fick barn så känner jag att jag blivit så besviken. Jobbigt men tror det bästa är att jag nu skrivit ner allt till henne så får vi se vad som händer.
    Oj! Jag har väl inte smittat av mig hoppas jag....
    Hoppas du känner en lättnad nu när det är gjort, gissar att du kanske också har en liten smula ont i magen. Det har jag. Hoppas det löser sig och att hon kan förstå dig. Hon är ju galen om hon inte vill ha dig som vän jue!

Jisses, min "syster" är inte klok hon. Nu kan jag inte skriva i vår kusins logg på facebook utan att hon ska kommentera det jag skriver på ett otroligt bittert sätt.
    "Det kan sluta med att du inte fått den iaf sen....har varit med om det och att jag "gett bort" saker jag lånat ut. Antagligen vart den väl använd....blev chockad......."
    "Tveksamt.....kanske vart glad över att bli utbytt eftersom ingen använde den" Dom där två sakerna skrev hon när jag skojade med kusinen och sa att hon kunde få vår gamla tvättmaskin som tog livet av sig.
    Hmmm, tycker inte jag gör annat än tvättar....
    Svarade inte henne mellan hennes inlägg utan kommenterade bara en sak kusinen skrev. Verkar som hon ska tvinga mig ge upp släkten också. Usch vad vidrig hon är
  • Bellevue
    Pums skrev 2009-12-03 06:14:02 följande:
    Godmorgon!! Idag händer inte så mycket förutom att jag behöver städa. Lillen har gått lös med russin och riskakor i hela huset! Om jag får tid över så ska jag upp med en "tavla/ram" på väggen som jag gjort för en tid sen. Sovit lite oroligt några nätter nu, haft hemska mardrömmar om mitt barn. Ena natten så drömde jag att någon slet in honom i en bil och försökte kidnappa honom. Och inatt drömde jag att han föll i vattnet som var jätte grumligt och sjönk till botten. Jag hoppade i och letade efter honom förgäves. Ja som sagt, hemska mardrömar....huuua
    Russin och riskakor Låter jätteroligt att städa...
    Usch vilka hemska drömmar! Men det är nog som villa Nordåker säger, fullmånen.
    Har du hört nåt från din vän?
  • Bellevue
    Gummsan82 skrev 2009-12-04 11:50:34 följande:
    Tror ni dessa kan funka som likörglas? www.tradera.com/atta-varmeljushallare-ljus-ly... (inte min auktion)
    Jag har såna och tycker dom är för stora för likör.... Glaset är nog lite för tjockt för att dom ska vara goda att dricka ur också.
    Ska ut och köra bil och sen jobba inatt, annars hade jag kunnat prova dricka likör ur dom
Svar på tråden Vita hem