Daggdroppen skrev 2010-01-08 08:04:18 följande:
Hur gör du med upp- och nedvarvning. Då man har på mindre mortstånd så går det ju för lätt. har du på tyngre och bara går när du kör upp- och nedvarvning? Jag tar aldrig vitaminer, glömmer bara bort det. Och jag BORDE ta. Det är säkert extra bra nu den här tiden på året. Jo jag har ju bara prövat ett ordentligt pass än... Jag tänkte inte på något ljud... Lite kanske? Den är köpt på sportaffär och vi betalade 349 euro. Då var den på rea, tror den hade varit 4999. Så det är väl en ganska bra en antar jag. Det var maken som var och köpte den och det blev ju en dyrare än vad vi hade tänkt. Men de är säkert stadigare. Dessutom sa hon i affären att hon rekommenderade just den här om vi båda två ska använda den eftersom den billigare kanske skulle bli för simpel åt maken som ändå är i ganska bra kondition. Den här funkar kanon till oss båda, egentligen till och alla tre. William gillar också att trampa på den Ja det är måttbandet som räknas. Själv har jag ca 6 kg kvar till drömvikten (den jag vägde innan jag gifte mig och den lägsta vikt jag haft som vuxen) men jag är illa rädd att min degmage finns kvar efter de kilona också. Jag behöver kanske inte vara så smal som jag var då, men min degmage vill jag ha bort. Då får vågen visa vad den vill... Jag tycker de är snygga. Beror väl på lite vad du annars har för inredning. Har du svarta detaljer så kör på svarta men annars den vita.
När jag startar ett program börjar den med 3min uppvärmning, tror inte det är så mycket motstånd då sen fanns det en knapp som man tryckte på så varvade den ner i 3min.
Mimmi 71 skrev 2010-01-08 07:24:20 följande:
Jag är kanske inte lika inne på den romatiskta helvita stilen. Tycker om mycket vitt men vill gärna bryta med något. Jag kan tänka mig den svarta foten med en skärm med medaljongmönster i vitt och svart. Hmm nu snöar jag in på mitt egna vardagsrum - kanske skall köpa en jag också I helgen skall vi påbörja renoveringen av vardagsrummet - skall bli så skönt att få iordning där.
Jag tycker också det svarta underredet är snyggast. Det går ju att byta ut skärmen mot något ljusare om det blir mycket svart.
Jag har med tröttnat på den helromantiska stilen och vill ha in lite mer New England och "industri"