Inlägg från: Prinsessan Leia |Visa alla inlägg
  • Prinsessan Leia

Fluffiga
    det ska in foton, hade tänkt o höstfota MEN jobbet krävde sitt så när jag kom hem va det alltid mörkt..och när d blev helg regnade det och löven är nu fula och bruna...kanske får bli en liten "fotostudio"

har haft en städ dag, fixat och donat svurit och gormat då jag inte får till det. behöver ett större rum till lillan då alla hennes 15 dockor har svårt att få plats

• Prinsessan Leia

hyllor, nja hon har ju bara snedtak, dvs ett litet rum.
    Vi påbörjade ett nytt rum till henne i somras men blev stoppade av den bärande väggen. Men nu ska det banne mig bli av. Tyvärr så är ju snickare så sega så innan jul är ingen idé att ens fundera på fär då ser det ut som f*n här under jul vilket jag icke godtar

lite nytt i bloggen....jul!!!!

• Prinsessan Leia

hoppar in och ropar Godmorgon!
    Kan ärligt säga att jag mer än gärna legat kvar i sängen i morse..varmt och härligt
    och sen knåpat hela dagen..men men nu är det jobb som gäller..

• Prinsessan Leia

En bal på slottet...å nu fick du mig att längta ännu mera efter Jul!

Gumsan, va det dej jag diskuterade skohyllan med fr ikea?? nu har jag köpt vår nya sen den vi har ska bort...hojta om det va du som va sugen på den

• Prinsessan Leia

kan fixa bild när jag kommer från jobbet...minns inte alls vad den kosta men det va väl över tusen lappen tror jag men då jag målat den o den nu är i behova av ny ommålning får du den för ngn hundralapp

• Prinsessan Leia

lindaiv, frågade samma sak och fick rådet....spola hett vatten på den ett tag så dör dem. Sen la jag dem på tork. Och jag har inte sett ngr kryp än

Gumsan
    Bild finns nu
    www.familjeliv.se/hem/prinsessan_leia/gallery/phpmi5gzd.jpg
    Som sagt behövs slipas och målas...skulle gärna göra det. Fick en liten idé då jag satt och tänkte på den...och så skulle man kunna skriva Välkommen på den!

• Prinsessan Leia

versan
    det blev kanon med mossan!! gjorde en grupp till mig och en till vännen. Underbart fint och så doftar det lite skog!!

Jag har målat hallen lite snabbt, blir kanon fint! väntar på att det ska torka så jag kan sätta upp de nya möblerna

• Prinsessan Leia

pums..
    blir tokig av att bara ligga i soffan, googla fina vita hem och drömma..så bättre och slita och så surfa mellan torkningarna

vi ska nämligen fira julen hemma hos oss i år så då måste alla små grejer vi skjutit på bli klara..och lite nya få fart!

vi ska kakla om i köket..MEN hur svårt tufft och jobbigt är det och få det jämnt (underlaget) så att det nya kaklet blir kanon fint????!!!

Svar på tråden Vita hem