Inlägg från: Prinsessan Leia |Visa alla inlägg
  • Prinsessan Leia

Vita hem

hon sover som ett litet lamm så jag vet inte, men hon hade lika ont när vi åkte hemåt.. men det kunde ta ngn dag
    Dock ska de vara UTE hela dagen i morrn..mkt ljus och tar hon solglasögon blir hon SÄKERLIGEN retad av alla hemska barn ( ja de är hemska jag har rätt och säga så de fryser ut henne redan, säkerligen för hon är så mkt intelligentare än dem)
    ev får hon följa med mig till jobbet

ja arga snickaren är underbar... inte så chockartade inredningar som Simon & Thomas
    tänker samma HUR kan folk orka bo så..jag får krupp om ett rum är halv gjort o då menar jag tapeter och inredning haha

• Prinsessan Leia

Pums
    tack, ja hoppas hon blir bättre fort!

• Prinsessan Leia

en råd fråga...
    vi har ett rum (tv rum) som går ihop via en stor öppning till ett "matsalsrum" tv rummet har enbart vita väggar, i det andra har vi satt en Marilyn taptet på det lilla som är vägg där den stora öppningen är. Matsalsmöblerna är svarta..nu funderar jag på ska hela det rummet bli vitt lr ska jag ha ngn tapter (Marilyn SKA bort oavsett vad maken säger)
    HELP!!

• Prinsessan Leia

mage,
    massa olika bilder på henne...maken valde för ngt år sedan (typ förra året)

• Prinsessan Leia

Å vilken lycka, min stora tjej ringde mig på jobbet nyss...man riktigt hörde lyckan i hennes röst
    De hade lottat i skolan idag om Vem som skulle bli Lucia (de tyckte lottning va mest rättvist) och Vem blev det inte...hon som aldrig har ngn tur, hon som itne får vara med tjejerna...Jo MIN lilla tjej blev Lucia!!!
    "mamma jag bad till Gud innan så det va nog han som gjorde att det stod mitt namn på lappen" sa hon
    Ni må tro att hon svävar nu...och hon ska bli den finaste Lucian någonsin!!!

• Prinsessan Leia

ja det är lyckan för henne då hon inte alls är en av de populära tjejerna (hon får inte ens va med de andra o leka typ) hon är underbart vacker...
    och en grej varför ska Lucia alltid ha långt ljust hår? den Riktiga Äkta Lucia hade ju svart hår!
    Sötisar
    har ett ännu finare foto bara på henne då hon va lucia när de gick på dagis (men där fick ju alla som ville vara vad som helst)

• Prinsessan Leia

Vilken dag!
    Kanon dag på jobbet
    En lyckad dag för stor dottern på skolan
    kommer hem har både elektriker och glasmästare på plats!
    Fick upp min nya underbara kökslampa och lite annat smått!!
    Mästaren mätte för nya fönster....
    sen shopping på ica och min favorit affär, Förr & Nu!!!
    Underbar start på helgen
    LOVELY!!!

• Prinsessan Leia

Min "lilla" dotter blir 9 nu i feb.
    Hon har alltid fått mkt beröm för att hon är så otroligt vacker och väldigt intelligent
    men kompisar har det inte funkat med, hon försöker på de vill inte.
    Vi har gråtit mng tårar o svurit mkt pågrund av det är som det är, hållt på sedan hon började förskoleklass (går nu i tvåan)
    fröken säger att det inte är ngr problem men jag har pratat m psykologer som säger att de  (lärarna) har fel. I skolan är hon så tystlåten och "gömmer" sig hemma släpper hon ut allt, som dag och natt. Fröken trodde oss inte när vi berätta hur hon är hemma. Det tyder på att ngt är fel i skolan. Haft flertalet möten men ska nu gå vidare till Rektorn då jag fått det rådet. Ev flyttar vi henne fr skolan
    Men nu njuter vi av hennes lycka!!!

I kväll har vi bara softat, laddat för en tuff dag i  morrn, tippen, simlekis, loppis, målning, shoppa lister....LIKE IT!!
    och givet massa mys och bus med tjejerna..tror de ska få pynta avdents staken!

Svar på tråden Vita hem