Inlägg från: Prinsessan Leia |Visa alla inlägg
  • Prinsessan Leia

Vita hem

kvällens pyssel finns nu i bloggen!!!

• Prinsessan Leia

Morrn morrn
    SÅ trött som jag va i morse så trodde jag aldrig jag skulle fixa jobbet
    MEN redan innan kl 10 så va jag klar för dagen...å folk snackar kris mohahaha (jobbar som säljare) tror jag icke på
    så nu suger det i tarmen och shoppa, julsaker, hem och måla lite till...finns ju fler rum!!! sagt att vi ska ta ett rum var dag nu så blir vi nog klara till jul

• Prinsessan Leia

Nu ropar jag hej då och lämnar jobbet, lite shoppingsugen..
    och myspys med tjejerna.
    Undra vart jag ska måla i kväll???

• Prinsessan Leia

Tid med barnen och familjen är värt mer än allt guld i världen!!!
    Jag älskar de dagar då jag kan sluta tidigt på jobbet och kan skynda mig hem till de övriga, de dagar man tvingas sitta till kl 17 och komma hem slänga i sig middag köra barnen på aktiviteter och sen bara stoppa dem i säng...suger!!!
    nu har jag slumrat en stund på soffan lagat middag och tänkte ta en date med MR Roller!!

• Prinsessan Leia

lindaiv
    har en liten pall i hallen precis innanför dörren som det står välkommen på...
    frågan är bara vad som skall upp på väggen

idag / i kväll har jag målat igen. Ytterligare en hall som är innanför den större hallen mot toaletten så nu är den oxå vit.
    Inväntar att det ska torka så ska här pyntas

• Prinsessan Leia

Videli
    vilken underbar man!!!

här regnar det
    ger ingen energi dirket
    då vill man bara mysa ner sig under täcket ngr timmar till...
    men bara å göra som man ska, jobba och slita
    förhoppningsvis får man lov att åka tidigt!! men man ska aldrig ropa hej förrens man är över bäcken

händer hos er idag då??

• Prinsessan Leia

Gumsan
    Jag jobbar som säljare, först å främst till företag som lantbrukare entreprenörer osv allt fr verktyg till profilkläder.
    Kör efter provisions lön och när man satt sin budget får man lov att fara hemåt
    men känner mig krasslig idag så det går inte alls som jag vill, tappar rösten mitt i samtalen svårt att fokusera
    Klart jag kan mäta den

Videli
    kikade in i din blogg, såg ditt vita soffbord...ser ut som det jag införskaffat hemma fr ikea...var kommer ditt ifrån?

• Prinsessan Leia

nu eftersöker jag en sak...lr flera saker
    Bomba mig med bilder/länkar på fina julpyntningar... kransar, bordsgrejer Ja allt ni har!!!!

• Prinsessan Leia

gumsan
    här kommer måtten på skobänken
    höjd 45 cm bredd 120 cm djup 36 cm
    varje fack är 27 breda 16 höga och 28.5 djupa

tillbringat kvällen på jouren, stora flickan fick biverkningar på grissprutan, lr de började i söndags men hemska ögonsmärtor o nu fixade hon inte ljuset. så nu har hon fått ngr droppar som vi hoppas hjälper

då d varit arga snickaren (me like a lot) så har det varit paus fr målandet
    hade iofs inget slippapper så jag får vänta tills i morrn

Svar på tråden Vita hem