• kela81

BF Juni 2010!

hej tjejer! Trevligt med en samlingstråd, hopaps in här jag med!
    Hoppas att allt är bra med er, har forfarande inte varit F Lpå evigheter och har en massa att läsa igen- mår fortfarande pyton och har blivit sjukskriven från och med idag och tre veckor framåt.
    var till mvc idag för sjukskrivningen och ska tillbaka till cvl för vul på torsdag.
    Men så frågade läkaren om det inte var onödigt att hon kollade med vul idag med men jag tyckte att hon skulle köra, man är ju nyfiken och nojig ju Och vi ska ha två!!! Det är tvillingar Två små hjärtan pickade där inne!

• kela81

Tack för alla grattis haha, ja det är häftigt men så chockande, vet inte riktigt hur jag ska få in det här i skallen
    Vi viste ju att risken/chansen fans då jag blivit gravid med pergotime, men trodde väll ändå inte att det skulle vara så....

• kela81

Tack för alla grattis tjejer

JuliaIsabella: nä, trodde inte alls att det var två, viste ju att det skulle kunna avra det då jag ätit pergotime, men med tanke på de dåliga ods vi hadde för att bli gravida så blev jag förvånad över att vi i huvudtaget blev det, så två var liksom över mitt förstånd Jag mår välldigt illa, men har ju ingen tidigare graviditet att jämföra med, ganska så svullen och byxorna klämer åt, jeansen har jag inte ens drömt om att prova haha....Är i vecka 7+5. Spännande med läkaren för dig i morgon, ska du göra vul?

Hk83: va skoj, tror du att du kommer få bli min mentor nu då eller inte haha....

MillieMolly: tack, jag hadde bara "tänkt mig en" men två blir väll bra det med haha...hon såg inte så bra, men hon trodde att min uträkning stämde relativt bra, ena tvillingen kunde hon mäta den var 9 millimeter, den andra låg gömd. Vi ska på nytt vul på torsdag där de har lite bättre aparater så då får vi se exakt.

• kela81

Bustrollen: hua, blodprov är inge skoj, Jag är med rädd för nålar, men det är väll som du säger, bra att vänja sig :-/

Stina: jag jobbar med att checka in passagerare på arlanda, och har hand om gaterna, där för har jag blivit sjukskriven nu, för det funkar inte att må dåligt på jobbet

• kela81

frusna flickan: urs och fy så tråkigt!!! Skickar massa kramar!

Oj vad ni skriver tjejer, så här kan ni ju inte hålla på, ni måste ju tänka på att jag ska hinna läsa ikapp mellan kräkningarna ju haha..
    En BM från mitt mvc ringde igår, jag hadde ju liksom glömt att ta med mig receptet på medicinen mot illamående som jag var där för att få i måndags Var lite för upptagen med nyheten för att komma ihåg en sån detalj. Så idag ska jag försöka pallra mig ner till apoteket och hämta ut dem och hoppas att de hjälper lite granna!

• kela81

jag motionerar inte något alls just nu, men det beror ju på att jag knappt kan stå upp så träna är nog ingen bra idee men jag tror simmning är jätte bra, då belastar man ju inte ben och så som i vanlig gympa.

• kela81

vitvå: jag måste med köpa mammakläder snart, fast det bara är första för mig haha...måste be om en gravidklänning på jobbet med när jag ska tillbaka dit sen, för kjolen jag har idag kommer jag ju knappt i i vanliga fall
    Sitter och väntar på att maken ska komma hem och laga mat åt mig, vi håller på renoverar köket så all mat lagas ute på altanen, på en kokplatta, kallt och mörkt som tusan och jag klarar inte av att stå där, så all mat ligger på maken, och på min söta mormor som gör långkok som vi får åka och hämta och sen bara värma. Igår hadde hon gjort köttbullar till oss.....60 st närmare bestämt Såååå underbart, gissa vems barn som kommer att få världens bästa gammelmormor Kan ju vara bra det när mormor( min mamma) inte är så mycket att hänga i granen om man säger så....

• kela81

hepalina: åh va mysigt med fem generationer, det hadde jag med när jag var liten på flera håll dess utom Men tyvärr så har de äldre genertionerna i släkten dött på senste Jätte tråkigt. Men våra barn får världens bästa gammel mormor och gammel farmorn & farfar som jag hoppas får leva länge till alla tre

Haha, skrattar lite åt er när ni berättar att ni bölat åt arga snickaren, jag har jämt varit lättgråten och grått åt sånna program i flera år, men sen jag blev gravid har det varit mindre av sånt. KOnstigt nog. Tror att det är för att jag lever lite som i ett töcken av iallmående, kanske blir anorlunda sen när jag inte måste konsernterar mig på att spy

Ieftermiddag ska vi på ett andra vul, för att se att bägge krypen mår bra och är lika stora, är rätt så nervös för det, eftersom läkaren som gjorde första vulet inte såg den ena så bra, tänk om det är nått galet med den

• kela81

Fargoli: Ja, vi väntar tvillingar, fick reda på det i måndags Men vi får se idag om bägge mår bra och så

• kela81

Fargoli: Ja, vi väntar tvillingar, fick reda på det i måndags Men vi får se idag om bägge mår bra och så

Svar på tråden BF Juni 2010!