BF Juni 2010!
majess: jag jobbar med incheckning på arlanda. Bad dem om att åtminstonde slippa 12 timmars passen nu när jag är gravid, men nej, tydligen inte
Urs vad gnällig jag känner mig nu men jag fattar verkligen inte hur jag ska orka!
majess: jag jobbar med incheckning på arlanda. Bad dem om att åtminstonde slippa 12 timmars passen nu när jag är gravid, men nej, tydligen inte
Urs vad gnällig jag känner mig nu men jag fattar verkligen inte hur jag ska orka!
majess: ja, då är du insatt i branchen så att säga då! Blev sjukskriven för illamående då det inte funkar att jobba med det, men förhoppningsvis så försvinner ju det snart och då är det tillbaka till jobbet, sen så är det ju en mellanperiod där känns det som, ok sen när man blir stor och kanske inte kan jobba men när man bara är sådär "lite lagom" gravid så får jag nog bara försöka stå ut
majess: tyvärr så är företaget jag jobbar på inte speciellt intresserade av hur deras personal mår. Jag har "tur" som fortfarande har kvar jobbet, trotts att jag är gravid. En annan tjej som blev gravid fick sparken. Och ytterligare en kollega gjorde abort för hon var rädd att få sparken
Ska prata med min läkare när jag träffar henne nästa måndag, hoppas hon kan skriva något intyg eller liknande. Tror ni man kan få ett intyg på att inte behöva börja jobba så tidigt? Mår ju som sämst på mornarna. Att man inte ska jobba så länge bode ju inte vara några problem tycker jag.
Noomi: urs, din stackare! Hoppas du hittar nått som hjälper, jag mår med illa, men inte så som dig. Och inte har jag nån liten att ta hand om heller!
stina: kolla på vero moda, där har jag köpt jätte snygga jeansleggings tidigare!
Laocoon: åh va skoj
grattis till ett litet pickande hjärta
Stina: det stämmer det du säger, jag får med ta jättestora storlekar där. Vet inte om jag komemr i mina nu föresten, har inte haft dem på mig på två veckor eftersom jag häckar i mjukisbrallor just nu
Stina: jo tack, på kvällen skulle jag gott kunna tro att jag är i femte månaden eller nått
Jisses så stor jag är då
Fattar inte vart detta ska sluta, visst hadde jag lite mage sen tidigare, men nu är den rund och hård
Nä, hemskt är det att behöva "klä upp sig" haha,,,,tur att man inte är så pryd av sig och gott kan gå till affären i mjukisar
kozzan: de thoppas jag inte, för jag sitter med laptopen i knät nu
kozzan: ja, det är klart, fast om det är strålning så är det frågan hur mycket det är?
dottan: åh va duktigt gjort! Jag har inte ens börjat med julklapparna! Men det beror mycket på att jag inte vet vart vi ska fira jul
vill helst hem till min familj (pappas sida) men jobbar ju som det ser ut nu så då blir det med svärisarna i år igen
men får jag ledigt blir det pappa
Och då kan jag köpa julklappar till andra delen lite senare...
Men annars sä längtar jag med supermycket efter att få köket klart här och sen få julpynta och annat mys
Yossan: Jag har jättesvårt att somna på kvällarna, trots att jag är supertrött, kan ligga vaken i timmar och vrida på mig. Men sen när jag väll sommnat så går jag typ upp och kissar i sömnen
fast kan känner att jag sover oroligare då med...
dottan: åh va duktigt gjort! Jag har inte ens börjat med julklapparna! Men det beror mycket på att jag inte vet vart vi ska fira jul
vill helst hem till min familj (pappas sida) men jobbar ju som det ser ut nu så då blir det med svärisarna i år igen
men får jag ledigt blir det pappa
Och då kan jag köpa julklappar till andra delen lite senare...
Men annars sä längtar jag med supermycket efter att få köket klart här och sen få julpynta och annat mys
Yossan: Jag har jättesvårt att somna på kvällarna, trots att jag är supertrött, kan ligga vaken i timmar och vrida på mig. Men sen när jag väll sommnat så går jag typ upp och kissar i sömnen
fast kan känner att jag sover oroligare då med...