BF Juni 2010!
Nu har jag också hittat hit! Tack för inbjudan Mejola!
Nu har jag också hittat hit! Tack för inbjudan Mejola!
Vad många symptom ni har! Själv känner jag knappt nånting just nu... men det som kommer och går är molvärk i magen, ömma bröst (de är konstant ömma men varierar i styrka) och en kvällströtthet som heter duga. Jag är också känsligare än vanligt men ingenting jag lägger märke till speciellt, mest när jag glor på TV - då gråter jag en skvätt, ofta.
Nästa onsdag är det dags för Freja-samtal (information om fosterdiagnostik) för våran del!
Vad många det verkar vara från Örebro-trakten här? Själv bor jag i Örebro
. Det bara fortsätter att snöa här - marken är vit även om asfalten är bar. Önskar att snön kunde stanna, vill inte ha slask!
Jag går in i vecka 10 på lördag... längtar!
Och jag har fortfarande typ inga symptom. Nu är det över en vecka sen jag kände molvärk i magen sist... gick in i vecka 10 igår. Är så rädd att det är ett MA...
Mina bröst ömmar bara pyttelite, och visserligen känner jag hur det liksom "stramar" i musklerna eller nåt i magen när jag sträcker på mig, speciellt när jag ligger på magen...
Men annars känner jag ingenting. Jag försöker vara positiv, på onsdag är det Freja-samtal (om fosterdiagnostik) och sedan hoppas jag att det blir KUB-test (UL-ljudet som jag längtar till) snart...
Någon mer som har hemskt synliga blodådror? Mina ben ser hemska ut tycker jag... och häromdagen tyckte jag mig se blodådror på magen med! Haha. Brösten och bröstkorgen och ju blåstreckrandiga sen länge... men nu har det alltså spridit sig även till benen. Ganska komiskt.
Och jag i min tur tar en tablett ACO Kvinna om dagen. Eller, försöker komma ihåg. Det svåra för mig är att komma ihåg att ta tabletten i samband med måltid, för första tabletten jag tog innan jag blev gravid tog jag på tom mage och jäklar, vad jag höll på att spy! Så det gör jag aldrig om. Därför blir det lite svårt för mig att komma ihåg det varje dag... men jag brukar fixa det ganska bra ändå. ![]()