BF Juni 2010!
Oj vad det skrivs! Tack för inbjudan!
Jag är 8+3 idag och illamåendet kommer och går. Måste tugga på något hela tiden. Har extremt mycket växtvärk och superont i brösten. Magen svullnar på em. Annars mår jag bra
Oj vad det skrivs! Tack för inbjudan!
Jag är 8+3 idag och illamåendet kommer och går. Måste tugga på något hela tiden. Har extremt mycket växtvärk och superont i brösten. Magen svullnar på em. Annars mår jag bra
Sussilago - När jag fick mf så blödde jag i flera dagar, och hade dessutom jättejätteont med kramper. Hoppas att det bådar gott för dig att blödningen redan är över. Hur långt är du gången? Har du talat med gyn?
Jag går in i v.10 på fredag men kan inte släppa tankarna på MA. Det skulle vara en mardröm! Gjorde VUL i 6+0 och allt så bra ut, men det är ju ett tag sen nu. Mycket kan ha hänt. Hur 17 bär man sig åt för att få ytterligare UL? Trodde dessutom att KUB-testet var gratis... Sån är man kanske som bortskämd svenk där man får så mycket genom skatten...
Frusna Flickan - Så otroligt tråkigt att höra!! Men skönt att du verkar ta det bra. Min största mardröm är att få ma. Att gå omkring och tro att allt är bra, och så är det inte det. Fruktansvärt!