BF Juni 2010!
Vad jobbar du med? Jag har inget tungt jobb, sitter på kontor, men jag märker att jag får himla ont i ryggen redan. Kanske mer beror på dålig hållning iofs
Kommer nog inte vaccinera mig. Det enda min BM kunde säga var att de följer socialstyrelsens rekommendationer, och jag behöver nog mer övertygande argument än så. Min sambo får se till att ta sprutan istället.
Vad är glokosbelastning? Varför är det äckligt?
Yossan - Oj, var det planerat eller försa du dig? Vilken vecka är du i?
längtar och väntar skrev 2009-11-09 22:56:49 följande:
Jag ska göra KUB, men kommer bli helt knäckt om de hittar nåt dåligt.
Äter just nu Folsyra (gjort sedan vi började försöka bli gravida) och Niferex. Även testat Hemofer men tyckte inte de funkade plus att man måste ta så många varje gång.
Thesso - Jag äter Niferex för att jag varit helt sjukligt trött. Det hjälper mig att hålla mig vaken på jobbet helt enkelt, vilket ju är en fördel om man är
För övrigt tycker jag absolut att ni ska skaffa barnvakt och njuta av ett "vuxet" julbord. Ha inget dåligt samvete för det!
Lingontott - Fy fan vad arg jag blir på sånt! Visst, de kanske trodde att du var bakis. Men du kunde ju lika gärna vara sjuk! Det är förjävligt! Man hjälper ju någon som ramlar ihop och kräks! Vart är vi på väg när vi bara ignorerar en sån sak? Var det någon som frågade hur du mådde i alla fall, och om de kunde hjälpa till?
Min mage är också som minst på morgonen, sedan sväller den ut under dagen haha. Har iofs inte studerat den liggandes ner på morgonen, det har jag inte tid med då vill jag sova så länge som möjligt
Och brösten växer också under dagen. Helt galet.
Sojalattemamma - Åh så tråkigt att höra! Fick själv missfall tidigare i år och vet hru hemskt det är. Tyvärr handlar det väl inte om att man gjort något fel, det bara händer ändå. Jag väntade en mens, och blev sedan gravid igen. Det kändes som en hel evighet, men i efterhand är jag glad att jag väntade.
För övrigt kommer jag också säga hej då här. Bebisen sitter där den ska, men jag känner att jag absolut inte hinner med i tempot här på sidan, och får bara sitta och läsa tillbaka en massa. Så jag väljer att hoppa av. Stort lycka till, till alla här inne!