BF Juni 2010!
tror ni det går in strålning på fostret om man har en laptop i knät???
tror ni det går in strålning på fostret om man har en laptop i knät???
kela81- men om man får strålning i huvet av mobilen, borde man inte få strålning i magen av laptopen då? nu hoppas jag oxå at det inte är så men jag blir fundersam..
hallå alla. är det bara jag som har influensanojan kvar?
jag kan inte sluta läsa om influensan, känns som jag hittar nåt nytt varje dag och blir mer och mer förvirrad. hittade igår kväll en artikel där en professor som arbetar med kvicksilver bestämt hävdar att kvicksilvret i vaccinet kan ge hjärnskador hos foster och barnunder 10år, pga att hjärnan fortfarande utvecklas. han avrådde alla gravida och barn under 10år att ta vaccinet. på lång sikt kan vacicnet ge adhd opch autism hos foster och barn.
www.amalgamskadefonden.se/news.asp&ref=142
jag har försökt stapla upp för och nackdelar med vaccinet och det finns ju helt klart mycket att begrunda på båda sidor. risken att dö är 0,5% så sannolikheten att jag dör är minimal och huvudsaken är att jag inte dör känner jag. vill man vara säker på att inte bli sjuk så får man stänga in sig och beställa sina inköp via nätet, betala med kort och be att de levererar utanför dörren och sen låta varorna stå där i 8 timmar tills viruspartiklarna dött, undvika kontakt med alla. det finns ju en pytterisk att få viruset trots vaccination.
skulle jag inte varit gravid så skulle jag nog ta det utan att blinka för att undvika att jag och dottern ligger sjuka samtidigt och jag inte är kapabel att ta hand om henne, min sambo är iafrika så jag är ensam med dottern just nu. jag bäva för att ligga i influensa samtidigt som dottern...
Jag har inte gjort vul men funderar på att be om det på ons när jag ska till läkaren. Jag har väldig växtärk så jag tror inte nåt är fel men det skulle vara skönt att få det bekräftat... Vi har funderat på att göra 4D i v25+ och ta med dottern som är 3½år. Har ni andra tänkt nåt på 4D, nån med erfarenhet kanske?
Hallå alla. jag har vart hemma med en hostig tjej i två dagar och haft fl abstinens. Jag var hos läkaren idag för att få remiss till en grupp där man får ventilera tidigare skräckförlossningar och peppas inför den nya. Jag gjorde även ett vul och såg ett pickande hjärta. Läkaren sa att det säkerligen stämmer med tiden men hon gjorde ingen nogrannare kontroll av storleken, det vat lite svårt att se för jag var kissnödig sa hon och att det mest väsentliga var att hjärtat slog...