vitvåonågratill skrev 2009-11-11 20:13:52 följande:
Ja, storken kan jag oxå tänka mig att skylla på om mina barn undrar! Däremot så har nog sonen fått sin "utbildning" av ngn kompis i skolan, för han frågade sin pappa för runt ett år sen, vad knulla betydde. Pappans hade svarat svävande att han inte visste och fick då frågan: men, har inte du och mamma knullat! Så han vet nog allt hur man gör fast vi alltid skyllt på att han får veta när han blir äldre! Haha!
ett tips är filmen kärlekens mirakel... min brors dotter, då 6 el7år, ringde (med hjälp av brorsan) och fråga hur bebisen kommit in i magen. broprsans tjej var gravid och brorsan kunde inte förklara för han tyckte det var lite pinsamt... jag har alltid vart öppen om allt med dottern, hon gick och sa på dagis att mamma gick till doktorn för hon hade ont i snippan och det kommer blod där så man har plåster i trosorna

hon brukar oxå ha "plåster" i trosorna när hon leker att hon är mamma. hon tar mina trosskydd och sätter fast å ibland går hon med de till dagis... fröknarna bara skrattar som tur är...