BF Juni 2010!
Tar 2 garantidagar, över helgen. Känns skönt och jag slipper jobba med 2 vikarier som går mig på nerverna under ett arbetspass..*S*
Här i Örebro erbjuds alla att göra KUB vilken ålder man än är i. Nåt nytt sen 1 år tillbaka.
Fy vad det skrivs här om dagarna, har ni inget annat att göra på dagarna än hänga på fl???
Nyss suttit och läst igenom massa sidor för att se om något intressant skrivs..*S* Nu blir det snart nattning av sonen innan man ska plocka i huset..*suckar* skulle verkligen behöva en husa som tar han om mitt hus..*S*
Är i v.10 och har gått upp 2 kg sen inskrivningen. Väger mig hemma varje måndag morgon för att se hur mycket jag går upp. Gjort så sen sonen föddes i jan-08. Då var det för att jag försökte gå ner i vikt, nu mest för att hålla lite kolla så jag inte rusar iväg i vikt som förra gången.
Har fått gå upp 1 storlek på jeans, men skönast är mammabyxorna, mjukisar eller leggins :)
Sova om nätterna är det inga problem med här, går på toaletten max 1 gång/natt och det brukar vara vid 3 på morgonen men är nog inte vaken när jag är på toa, för somnar om lika snabbt när jag väl nuddar kudden. Förra grav sov jag superdåligt så är glad att jag får sova nu + att jag utan problem sover på dagen om jag har möjlighet till det, oftast de lediga dagarna när sonen är hemma och sover middag, passar även jag på att sova :)
Har nu varit utan cigg i lite över 1 månad och är överraskad över hur lätt det gått, förra gången gick det inte lika bra. Då var det en ren pina. Nu tycker jag det stinker faan om de som röker..*S*
Nu ska jag allt slänga omkull mig i soffan och kolla lite på NCIS var längesen, känns som man inte kan kolla på några tv-serier längre då jag jobbar mycket kvällar och inte hinner se avsnitten då :)
Xtra: Här är en till örebroare, eller bor i Lillkyrka bort mot Arboga men tillhör USÖ :)
Skrivit in sig vart man bor på listan :) Nu ska jag slappa lite i soffan efter att ha sovit 1 timme tillsammans med sonen..*S* Klarar aldrig av att hålla mig vaken när han skall nattas...
Är också inne i spökveckorna, känner ingenting förutom lite ömma bröst. Är i 11+4 idag. Gasig mage har jag lite till och från.
Ska på ul för KUB den 23:e och längtar så fruktansvärt efter att få se den lille i magen... så jag hoppas kommande vecka går fort...
kronanskvinna: Med andra barnet känner man oftast sparkarna tidigt. Längtar också tills man får känna att det finns nåt i magen. Med sonen kände jag av honom runt v. 19 tror jag det var.
Nu känner jag ingenting alls inte ett endaste symptom på att jag skulle vara gravid och vikten har sakta dalat neråt med drygt ½ kg varje vecka i 3 veckor nu. Vet att jag är inne i spökveckorna men nåt borde man ju känna...Är i v.12 (11+5)
Har också fått mage, speciellt på kvällen då ser jag ut som jag gjorde när jag var i v.25 med sonen..*S*
AnAngel: För mig började spökveckan när jag klev in i v. 11, har för mig att de brukar säga att det är mellan v.12-16 eller nåt sånt där...