Summer skrev 2009-11-04 21:08:41 följande:
Oj vad läskigt, vad gjorde du då? Vilken vecka var du i?Kram
Jag minns knappt vilken vecka jag var i, men det var väldigt tidigt i graviditeten...hade precis gått igenom en ofostrig graviditete som upptäcktes i v 12, innan den nya graviditeten så jag var ju livrädd när blodet kom såklart och kastade mig till gynakuten på sahlgrenska utan att ringa innan..bara grät och grät och dom tog in mig efter flera timmar och gjorde vul och allt såg bra ut! Var dock en vecka kortare gången än vad jag trodde och dom rekomenderade mig att boka ett nytt vul på min mvc veckan efter. Vilket jag gjorde och allt såg bra ut då med men dom såg fortfarande att det blött därinne men visste inte varför...så jag gjorde ett UL lite senare igen innan RUL, för att stilla min oro, och sen pga andra orsaker så gjordes 3 UL till innan hon behagade komma ut på BF+6! Eller om det var 4 UL!?

En riktig busgumma var hon alltså redan i magen!
Jag vet som sagt hur djävligt det är och det är lätt för en annan att säga att du ska försöka slappna av men det är ändå det enda jag kan säga till dig, FÖRSÖK slappna av! Det ska gå bra för oss alla som är kvar härinne nu, det tycker jag att vi tummar på!