BF Juni 2010!
Men man lider ju med flickan och hennes familj såklart, en frukansvärd händelse...men jag lider faktiskt även med pojken som troligen inte mått så bra efter det han gjort....
Igår somnade jag halv tio på soffan...vaknade vid midnatt för att stänga av datorn och lägga mig igen och sen sov jag till imorse...försov mig tom lite imorse..tror att när senaste tidens spänningar släppte igår så gick väl luften ur mig eller nåt...
Vågen fortsätter peka neråt här..jag har iofs övervikt sen innan att ta av men lite fundersam blir man ändå...är det farligt för bebis? Jag äter ju även om jag inte är så hungrig eller sugen på mat (fast jag eg inte mår illa längre), så portionerna blir ju ganska små. Vad tror ni? Eller ska jag maila och kolla med BM? (smidigt med mail till henne så man slipper jaga under telefontider)!
Bara en arbetsdag kvar på denna veckan nu sen är det HELG! *längtar*
♥ Alt+3 är det ja
♥♥♥♥
Hemma igen från kärleken då! Lika tomt och trist varje gång...och söndagsångest på det, blä som sagt!
Men annars är det bra...spänner i magen på kvällen och ömma bröst men annars känner jag mig inte gravid för fem öre vilket såklart är oroande men jag ska försöka ha is i magen till v 13 då det är ett UL inbokat igen. Nu vet iaf mina föräldrar med, sen förra helgen, och i helgen berättade vi för hans föräldrar och jisses vad mamman blev glad!
Mina päron tog det mer med ro!
Och hans pappa med...men han gör aldrig några frivolter direkt över någonting!
Har även kikat på lght i helgen, och vi ska nog tacka ja! Den är nyrenoverad med väldigt öppen yta och ca 3 meter i tak! Jättefin! Ska bara räkna så vi har råd... :-s
Förresten, man hinner/orkar inte alltid läsa igenom allt här inne alla dagar så om jag missat att gratta någon det senaste så säger jag GRATTIS nu istället! Efter typ VUL/UL eller liknande!
Eller om ngn gift sig eller förlovat sig eller fått nytt boende!