-
byxor i royal stl 3 finns det också där!Pokergirl skrev 2010-02-01 11:14:08 följande:Jag är också smått sugen på en blå fonda, såg att det ligger ute flera på T just nu. Risken är väl stor att även denna blir en välkopierad modell. Jag är på jakt efter en mysdress, pants och jacka. Behöver nog strl 3, ngn som sett till ok pris?
-
Bor du i skåne? Vad kul! Ska du inte va med på skåneträffen då? Kolla på mortys hemsida!Sue Ellen skrev 2010-02-01 13:57:42 följande:Men de skickar väl inget...? Jag bor i Skåneland.
-
min förälskelse i short voile dress håller i sig tycker jag. Tror inte du ser ut som en marängbakelse! Men jag kan förstå känslan, ibland känns det bara för mycket!
Jag har inte fått wrappen än men hoppas den kommer idag, betalade i helgen. Börjar bli fundersam på vad det är för säljare som har så många wraps att lägga ut! Hon säljer ju till underpris vilket verkar idiotiskt oavsett! Säger som Morty... om det strular på något sätt är vi många som kan polisanmäla i alla fall
-
frusna flickan: när jag köpte hade jag inte sett att hon hade andra ute. Såhär i efterhand hade jag inte köpt av henne! Tycker det lyser starka varningslampor!!! Ska meddela om min kommer idag men jag börjar undra. Hennes adress är dessutom c/o så det är inte ens hon som är skriven där... mycket mysko! Får nog se mina pengar flyga iväg...
-
ingen wrap idag i posten. Mailade henne och hon skrev att den är på väg. Så om den inte kommer med andra postutlämningen idag eller imorgon så är det definitivt något fel!!! Jag håller er uppdaterade!
-
jag vill också gärna ha listan!!
-
Men gud vilken galning!Tindrisen03 skrev 2010-02-02 11:37:21 följande:Ok lyssna på den här nu..Nu har det blivit fart i henne: "Ok då är jag ärlig! Ja jag har varit så otroligt dum att jag lurat människor på pengar när jag har haft problem. Jag ahr gjort mkt dumma skaer som jag ångrar varje dag och som jag kommerat få ångra varenda dag. jag kan knappt sälja ngt utan att folk tror att de ska bli lurade av mig för att jag är känd! Men dig har jag inte lurat. Ja jag har sagt att jag betalat när jag inte gjort det men jag har inte haft i tanken att lura dig! Jag ahr full förståelse för att du tror det men så är det inte. Om du ger mig en sista chans så betalar jag dig så du har pengarna senast i morgon fm. eller så har jag nya odd molly kläder om ngt är intressant.""
-
men traderaalias måste va ok att lämna ut eller?
-
jag mailade säljaren nu och fick svar att den är på väg. Det tolkar jag som att hon har skickat den. Så om den inte kommer imorgon kommer jag att anmäla till tradera och skicka mail att jag ger negativt omdöme om hon inte har en bra förklaring. Hon har ju en hög annonser ute nu så då kanske man kan varna någon.... Jag vet att hon och en annan säljare som också har mycket ute nu har hänvisat till varandras annonser tidigare så om denna är skum kanske den andre också är det. Som sagt, jag ger det till imorgon annars så....
-
ja man kan ju undra... de är ju iofs dumma ändå som inte har högre pris om de nu vill tjäna pengar. Och tjuvar brukar ju inte under så lång tid sälja samma saker på tradera under samma alias. Borde ju va lätt för ev bestulen butik att märka var plaggen tagit vägen?! Då måste det ju va någon typ av systematisk stöld eftersom det är från flera kollektioner. Kopior tror jag inte det är eftersom det rört sig om icke kopierade och helt nyutkomna plagg....Duntoffla skrev 2010-02-02 20:24:10 följande:God kväll! Ser att ni pratar om skumma säljare på Blocket och Tradera. Vad trist att ni råkat ut för såna. Jag måste nog ha haft tur hittills. Dock har 3 paket med olika avsändare kommit bort inom loppet av ett par veckor men där skyller jag nog på någon postis-vikarie tyvärr Det måste ju vara stöldgods. Hur 17 kan man annars ha sprillans nya kläder till under butikspris? Ok att en butik i slutet på säsongen säljer ut via Tradera men helt nya kläder från senaste kollektionerna? Antingen stöldgods eller bra kopior skulle jag tro...
Jag har skrivit och frågat var de får alla plagg ifrån...