• Stargirl

Odd Molly - för oss inbitna del III

{#lang_emotions_heart} För alla oss som gillar, älskar eller är nyfikna på märket Odd Molly. Här samlas vi och diskuterar storlekar, färger, kommande kollektioner och kollektioner som varit.

{#lang_emotions_flower} Officiella hemsidan :
    www.oddmolly.com

Tyvärr förekommer det en hel del kopior som säljs dyrt på Tradera och Blocket. Plagg som vi vet kopieras är bla Makeout dress, Makeout blouse, Lovely knit, Summer of 2007 tunic, 4 continent x stitch, Velour munkjacka och byxa.

Var uppmärksam på

- Om säljaren har många plagg av samma sort/färg
    - En säljare säljer massa olika storlekar. Sällan samma person kan ha både stl 0 och 4.
    - Om säljaren inte tagit sina egna bilder.
    - När säljaren inte kan svara på varför han/hon har så många Odd Molly plagg i sin ägo.
    - När säljaren inte vill sälja med ngn sorts garanti betalning.
    - Om säljaren tagit egna bilder jämför bilden med andra bilder av samma plagg på nätet eller på Odd Mollys hemsida.

{#lang_emotions_flower} Odd Molly Bloggar

minmolly.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-08 21:03
    minmolly.se
    mollydolly-ina.blogspot.com
    parlorforpinglor.blogspot.com
    mymollyoddities.wordpress.com
    vartradhus.blogspot.com
    mollyist.blogspot.com
    everydaymolly.blogspot.com
    mollyflickan.blogspot.com
    sannibus.blogspot.com
    skrutteruttangoesoddmolly.blogspot.com

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-09 14:54
    Nya bildtråden
    www.familjeliv.se/Forum-5-73/m48576830.html
    Gamla bildtråden
    www.familjeliv.se/Forum-5-73/m47218648.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-21 13:19
    Odd Molly BLOGG tråden med länkar till alla Bloggarna. Fyll i din blogg i tråden nedan. Där kan vi samla alla.

www.familjeliv.se/Forum-5-155/m49504639.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-08 14:13
    NY tråd!

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m50609687.html
  • Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del III
  • Morty
    Stargirl skrev 2010-01-19 16:08:31 följande:
    Inget att ha på mig.....jag fattar inte hur jag kan inte ha ngt att ha på mig. Känner ni er på det viset ngn gång fast hela garderoben väller över av kläder?
    Oh ja det hände mig senast i morse.
  • Tabby
    brawny skrev 2010-01-19 16:04:56 följande:
    Haha, vad rolig du är! Jag skulle sälja den i powderm tycker att den är snyggare i grått.
    Agree .
  • Bina
    Stargirl skrev 2010-01-19 16:08:31 följande:
    Inget att ha på mig.....jag fattar inte hur jag kan inte ha ngt att ha på mig. Känner ni er på det viset ngn gång fast hela garderoben väller över av kläder?
    HAHAHA du är ju skön! Din nya läckra HD-kofta och ett vitt linne.. ett par ljusa jeans till *försmak av våren*
  • Bina
    Tindrisen03 skrev 2010-01-19 15:12:34 följande:
    Host Host men istället för att göra mig av med en taradiddle så blev jag med en till- den i royal. Såå fin! Har nog bestämt mig för att den rosa check me andress klänningen får åka men sedan står det mellan att sälja puder eller den gråa taradiddlen tror jag. Eller?
    jag är så glad att denna tråden finns! Många goa leenden och igenkännande nickar.. och så just det där "Eller?" på slutet..
  • Stargirl
    Bina skrev 2010-01-19 16:25:16 följande:
    HAHAHA du är ju skön! Din nya läckra HD-kofta och ett vitt linne.. ett par ljusa jeans till *försmak av våren*
    Näe.....det blev en Lovely Knit i grönt med lila band och OM jeansen...hade ingen inspiration i morse alls.
    ♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫♪ www.minmolly.se ♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫♪
  • Pyttisens mamma

Har ju kikat lite i era bloggar och sett att flera av er har tyllkjolen från Indiska. Så idag när jag gick förbi var jag tvungen att kolla på dem, och jag såg att den var nedsatt från 199 till 129 kr. Så jag tog en grå och en cremefärgad med till provrummet. Tvekade lite, men misstänkte att jag skulle ångra mig om jag inte köpte, så jag tog båda. Framme vid kassan visade det sig att det var ytterligare 50 % rabatt, så det blev 129 kr för BÅDA! Helt ok pris tycker jag! :)

• Morty
    Quiet thoughts skrev 2010-01-19 17:31:46 följande:
    bambinidolce.blogg.se/category/klader-till-ma... här finns bild på mollykläderna nu. 2.an satt rätt bra på mig , kunde haft i 1, men då skulle risken varit att ärmarna blivit för spända vid axlarna.
    Fint!
    Pyttisens mamma skrev 2010-01-19 18:22:36 följande:
    Har ju kikat lite i era bloggar och sett att flera av er har tyllkjolen från Indiska. Så idag när jag gick förbi var jag tvungen att kolla på dem, och jag såg att den var nedsatt från 199 till 129 kr. Så jag tog en grå och en cremefärgad med till provrummet. Tvekade lite, men misstänkte att jag skulle ångra mig om jag inte köpte, så jag tog båda. Framme vid kassan visade det sig att det var ytterligare 50 % rabatt, så det blev 129 kr för BÅDA! Helt ok pris tycker jag! :)
    Perfekt! Bara tacka å ta emot.
  • rew

Ni som är experter! Är Smultrongården ett bra ställe att handla från? Ngn med erfarenhet?

MVH Eva V

Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del III