• Stargirl

Odd Molly - för oss inbitna del III

{#lang_emotions_heart} För alla oss som gillar, älskar eller är nyfikna på märket Odd Molly. Här samlas vi och diskuterar storlekar, färger, kommande kollektioner och kollektioner som varit.

{#lang_emotions_flower} Officiella hemsidan :
    www.oddmolly.com

Tyvärr förekommer det en hel del kopior som säljs dyrt på Tradera och Blocket. Plagg som vi vet kopieras är bla Makeout dress, Makeout blouse, Lovely knit, Summer of 2007 tunic, 4 continent x stitch, Velour munkjacka och byxa.

Var uppmärksam på

- Om säljaren har många plagg av samma sort/färg
    - En säljare säljer massa olika storlekar. Sällan samma person kan ha både stl 0 och 4.
    - Om säljaren inte tagit sina egna bilder.
    - När säljaren inte kan svara på varför han/hon har så många Odd Molly plagg i sin ägo.
    - När säljaren inte vill sälja med ngn sorts garanti betalning.
    - Om säljaren tagit egna bilder jämför bilden med andra bilder av samma plagg på nätet eller på Odd Mollys hemsida.

{#lang_emotions_flower} Odd Molly Bloggar

minmolly.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-08 21:03
    minmolly.se
    mollydolly-ina.blogspot.com
    parlorforpinglor.blogspot.com
    mymollyoddities.wordpress.com
    vartradhus.blogspot.com
    mollyist.blogspot.com
    everydaymolly.blogspot.com
    mollyflickan.blogspot.com
    sannibus.blogspot.com
    skrutteruttangoesoddmolly.blogspot.com

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-09 14:54
    Nya bildtråden
    www.familjeliv.se/Forum-5-73/m48576830.html
    Gamla bildtråden
    www.familjeliv.se/Forum-5-73/m47218648.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-21 13:19
    Odd Molly BLOGG tråden med länkar till alla Bloggarna. Fyll i din blogg i tråden nedan. Där kan vi samla alla.

www.familjeliv.se/Forum-5-155/m49504639.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-08 14:13
    NY tråd!

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m50609687.html
  • Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del III
  • Morty
    Sue Ellen skrev 2010-01-20 12:50:42 följande:
    100 gr frill I/s top white & en vit Fonda dress är nu beställt!!! Hoppas det passar! Velade länge mellan den vita eller rosa Fonda dressen, men valet föll på den (opraktiskt) vita!
    Skoj! Har du beställt i Sverige så kläderna har börjat komma menar jag. Var inne i lokala affären men inget nytt ännu. {#lang_emotions_cry}
  • Sue  Ellen
    Morty skrev 2010-01-20 13:35:00 följande:
    Skoj! Har du beställt i Sverige så kläderna har börjat komma menar jag. Var inne i lokala affären men inget nytt ännu.
    Jag beställde på Country-Dreams, Anna i Höllviken.
    Tror den vita Finda dressen kan bli snygg till solbrännan i sommar.
  • Sue  Ellen
    Sue Ellen skrev 2010-01-20 13:56:01 följande:
    Jag beställde på Country-Dreams, Anna i Höllviken. Tror den vita Finda dressen kan bli snygg till solbrännan i sommar.
    Äh, FONDA dressen menar jag off kors!
  • Bina

Sue Ellen.. skoj att du gav dig på den vita - den ser URLÄCKER ut men jag vet hur irri jag blir om det blir solkigt efter halva dagen.. jag satsade på annan färg.

Nu hoppas vi på snabb leverans {#lang_emotions_tongue_out}

• fru vanheden

Här är en till som nu väntar på att få hem en fonda dress

Countrydreams brukar ligga lite före i sina släpp men de andra kommer nog också nu när som helst..
    Ska bli kul att se vad de har tagit in..
    Anna på CD skrev att hon släpper våren i tre omgångar med upp till 3 veckors mellanrum...
    Men jag vill se mer nuuuuu!!

• Morty
    Sue Ellen skrev 2010-01-20 13:56:01 följande:
    Jag beställde på Country-Dreams, Anna i Höllviken. Tror den vita Finda dressen kan bli snygg till solbrännan i sommar.
    Ja, jag såg det sen. Visst blir den fin till sommaren. Grattis! Synd att det bara är en webshop för annars hade man ju kunnat gå dit och shoppa (för min del ).
  • Sue  Ellen
    Bina skrev 2010-01-20 14:13:39 följande:
    Sue Ellen.. skoj att du gav dig på den vita - den ser URLÄCKER ut men jag vet hur irri jag blir om det blir solkigt efter halva dagen.. jag satsade på annan färg. Nu hoppas vi på snabb leverans
    Mmmm... Funderade fram och tillbaka mellan rosa, blå eller vit, men tyckte den vita var så snygg att jag inte kunde låta bli den. Får köpa hem ett lager med Vanish så jag vågar använda den också.
    Tänker den ihop med ett par uppvikta snyggt slitna jeans och mina nya vita converse light.
    cn1.kaboodle.com/hi/img/c/0/0/3e/b/AAAADObCVWYAAAAAAD66_g.jpg
    Längtar till våren nu!!!
  • Mabimao

Black Fonda beställd. Tjoho! Hoppas jag tog rätt storlek.......väntar på att ajabaja skall släppa vad de tagir in.......

• Sandra G
    Mabimao skrev 2010-01-20 16:54:47 följande:
    Black Fonda beställd. Tjoho! Hoppas jag tog rätt storlek.......väntar på att ajabaja skall släppa vad de tagir in.......
    Jag har också beställt en svart. Vad tog du för storlek? Vad brukar du ha för storlek? Jag har inte så många OM plagg men jag chansade på en 2:a
  • smulan0

Finns det någon mollytjej som inte beställt en Fondadress? ha ha ha... kommer att bli så himla snygga!

Jag körde på en 1a. Brukar ha 2a i koftor och jackor och 1a i det mesta annars.

Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del III