• Stargirl

Odd Molly - för oss inbitna del III

{#lang_emotions_heart} För alla oss som gillar, älskar eller är nyfikna på märket Odd Molly. Här samlas vi och diskuterar storlekar, färger, kommande kollektioner och kollektioner som varit.

{#lang_emotions_flower} Officiella hemsidan :
    www.oddmolly.com

Tyvärr förekommer det en hel del kopior som säljs dyrt på Tradera och Blocket. Plagg som vi vet kopieras är bla Makeout dress, Makeout blouse, Lovely knit, Summer of 2007 tunic, 4 continent x stitch, Velour munkjacka och byxa.

Var uppmärksam på

- Om säljaren har många plagg av samma sort/färg
    - En säljare säljer massa olika storlekar. Sällan samma person kan ha både stl 0 och 4.
    - Om säljaren inte tagit sina egna bilder.
    - När säljaren inte kan svara på varför han/hon har så många Odd Molly plagg i sin ägo.
    - När säljaren inte vill sälja med ngn sorts garanti betalning.
    - Om säljaren tagit egna bilder jämför bilden med andra bilder av samma plagg på nätet eller på Odd Mollys hemsida.

{#lang_emotions_flower} Odd Molly Bloggar

minmolly.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-08 21:03
    minmolly.se
    mollydolly-ina.blogspot.com
    parlorforpinglor.blogspot.com
    mymollyoddities.wordpress.com
    vartradhus.blogspot.com
    mollyist.blogspot.com
    everydaymolly.blogspot.com
    mollyflickan.blogspot.com
    sannibus.blogspot.com
    skrutteruttangoesoddmolly.blogspot.com

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-09 14:54
    Nya bildtråden
    www.familjeliv.se/Forum-5-73/m48576830.html
    Gamla bildtråden
    www.familjeliv.se/Forum-5-73/m47218648.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-21 13:19
    Odd Molly BLOGG tråden med länkar till alla Bloggarna. Fyll i din blogg i tråden nedan. Där kan vi samla alla.

www.familjeliv.se/Forum-5-155/m49504639.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-08 14:13
    NY tråd!

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m50609687.html
  • Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del III
  • Anna Paulita
    Mabimao skrev 2010-01-19 21:29:51 följande:
    ok, tack, synd.
    Men ring och hör för säkerhets skull...så att du inte tar mig för mitt ord och så har jag fel. Det vore ju trisst....
    Jag vägrar bara vara mamma...
  • smulan0
    slma skrev 2010-01-19 21:11:27 följande:
    hej, lite ny här, har just fatt upp ögonen och har surfat runt i tva dagar och tjuvläst här. Har ju märkt att en lovely knit är ett maste... minst 1. Nu har jag ju dessvärre även förälskat mig i förra sommarens (har jag rätt där?) make out dress... herregud vad jag bara MASTE ha en sadan! men det kan bli knivigt va? Helt underbar, bara att grattulera er som har en! Blocket, Tradera? var letar man annars? Fler fragor, sommarens kollektion av lovely knit och den där grandma coat, när dyker dom upp i butikerna? Förstar att det är nagot som alla "inbitna" redan vet... toppentrad!!
    makeout dress finns det gott om på tradera. Har dock för mig att det finns kopior? eller har jag fel? Bina everydaymolly.blogspot.com har en sida där man kan efterlysa och Katinka oddmollybesatt.blogspot.com har också det! Skulle tro att det är mindre risk att stöta på kopior där.

Vet inte när lovely knit och grandmas coat dyker upp men hade också gärna velat veta det!
  • Pyttisens mamma

Är lite sugen på en velour hooded tunic i almost black, undrar lite, är den grå el blå??? Ngn som sett en i stl 1 nånstans, till bra pris... :)

• Puffig Pingla
    Pyttisens mamma skrev 2010-01-19 21:48:27 följande:
    Är lite sugen på en velour hooded tunic i almost black, undrar lite, är den grå el blå??? Ngn som sett en i stl 1 nånstans, till bra pris... :)
    Den är åt det grå hållet.
  • Pyttisens mamma
    Puffig Pingla skrev 2010-01-19 21:50:06 följande:
    Den är åt det grå hållet.
    det var det jag hoppades på :)
  • MejaKiZnic

Hur länge skulle ni väntat på svar ang. defekt vara? {#lang_emotions_undecided}

Mail för 2 dagar sen och ännu inte fått respons för de stämde väl att Odd Molly hade 3 år garanti eller vad de nu va.

Längtar till lite av vårkollektionen kommer, vet exakt vad som ska få komma hem då {#lang_emotions_sunny}

• smulan0
    Pyttisens mamma skrev 2010-01-19 21:48:27 följande:
    skrev precis om den i min blogg. finns på bohemiadesign.co.uk Finns även i stl 0 på lite andra ställe.

Min är väldigt svart!
  • Pokergirl

Vet inte om ngn tipsat i tråden ännu, men Ajabaja har ökat sin rea till 40% nu.

* * * Cornelia 091030 * * *
  • Frusna flickan

Har inte sett om någon skrivit att CD har lite 30% rea nu på bla voile short dress som finns i rött och brunt stl 1 och 3 om jag inte minns fel och kanske har det ändrats.

• Pyttisens mamma
    smulan0 skrev 2010-01-19 22:12:56 följande:
    skrev precis om den i min blogg. finns på bohemiadesign.co.uk Finns även i stl 0 på lite andra ställe.Min är väldigt svart!
    det var velour hooded tunic jag var ute efter, men tack ändå...
Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del III