• Stargirl

Odd Molly - för oss inbitna del III

{#lang_emotions_heart} För alla oss som gillar, älskar eller är nyfikna på märket Odd Molly. Här samlas vi och diskuterar storlekar, färger, kommande kollektioner och kollektioner som varit.

{#lang_emotions_flower} Officiella hemsidan :
    www.oddmolly.com

Tyvärr förekommer det en hel del kopior som säljs dyrt på Tradera och Blocket. Plagg som vi vet kopieras är bla Makeout dress, Makeout blouse, Lovely knit, Summer of 2007 tunic, 4 continent x stitch, Velour munkjacka och byxa.

Var uppmärksam på

- Om säljaren har många plagg av samma sort/färg
    - En säljare säljer massa olika storlekar. Sällan samma person kan ha både stl 0 och 4.
    - Om säljaren inte tagit sina egna bilder.
    - När säljaren inte kan svara på varför han/hon har så många Odd Molly plagg i sin ägo.
    - När säljaren inte vill sälja med ngn sorts garanti betalning.
    - Om säljaren tagit egna bilder jämför bilden med andra bilder av samma plagg på nätet eller på Odd Mollys hemsida.

{#lang_emotions_flower} Odd Molly Bloggar

minmolly.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-08 21:03
    minmolly.se
    mollydolly-ina.blogspot.com
    parlorforpinglor.blogspot.com
    mymollyoddities.wordpress.com
    vartradhus.blogspot.com
    mollyist.blogspot.com
    everydaymolly.blogspot.com
    mollyflickan.blogspot.com
    sannibus.blogspot.com
    skrutteruttangoesoddmolly.blogspot.com

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-09 14:54
    Nya bildtråden
    www.familjeliv.se/Forum-5-73/m48576830.html
    Gamla bildtråden
    www.familjeliv.se/Forum-5-73/m47218648.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-21 13:19
    Odd Molly BLOGG tråden med länkar till alla Bloggarna. Fyll i din blogg i tråden nedan. Där kan vi samla alla.

www.familjeliv.se/Forum-5-155/m49504639.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-08 14:13
    NY tråd!

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m50609687.html
  • Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del III
  • Frusna flickan
    rew skrev 2010-01-19 20:04:52 följande:
    Ni som är experter! Är Smultrongården ett bra ställe att handla från? Ngn med erfarenhet?MVH Eva V
    Ja jättefin service tycker jag -och fraktfritt!!!!!!!!! och man måste ringa för tfn går föra mailbeställningar.
  • Frusna flickan
    Tindrisen03 skrev 2010-01-19 15:12:34 följande:
    Host Host men istället för att göra mig av med en taradiddle så blev jag med en till- den i royal. Såå fin! Har nog bestämt mig för att den rosa check me andress klänningen får åka men sedan står det mellan att sälja puder eller den gråa taradiddlen tror jag. Eller?
  • Frusna flickan

Ursäkta spam och OT.. Många brott på en gång.. Men jag måste fråga er tjejer med koll.

Min bror ska köpa en kostym för att ha på en begravning (svart är ej krav). Han är ingen businesskille som äger någon kostym just nu men vill ha en snygg kostym som passar på begravningen, en 30-årsfest, ett bröllop och under en partykväll - allround alltså. Den ska kosta mellan 2000 - 3500 kr ungefär som max. Vart går vi (affär som måste finnas i Gbg)? Och vilken färg ska man ta, svart, mörkgrå, kritstreck, mörkt marin? Jag har absolut ingen koll på herrkläder men trodde att varje man behövde en svart kostym i sin garderob. Dock känns det lite mörkt. Vad gäller? Tacksam för hjälp! Ni kan inboxa mig om ni vill.

• Anna Paulita

Vill bara tipsa som ECT i Skrapan på Götgatan, de hade lite OM rea...bland annat Heartpleated Tunic i svart i stl 0, 1 och 2. Någon velour tunika och ett gäng jag inte vet vad de heter. Är man en liten person kan man kanske hitta ngt där.

Jag vägrar bara vara mamma...
  • Anna Paulita

Just det, jag vet att vissa har varit ute efter sådana där breda skärp man kan snöra runt midjan, HM har dem nu för 99 kr. Köpte ett på HM vid Hötorget i dag.

• Mabimao
    Anna Paulita skrev 2010-01-19 20:57:43 följande:
    Vill bara tipsa som ECT i Skrapan på Götgatan, de hade lite OM rea...bland annat Heartpleated Tunic i svart i stl 0, 1 och 2. Någon velour tunika och ett gäng jag inte vet vad de heter. Är man en liten person kan man kanske hitta ngt där.
    velour tunika, vilken och minns du storlek?
  • Anna Paulita
    Mabimao skrev 2010-01-19 21:04:43 följande:
    velour tunika, vilken och minns du storlek?
    Jag vet ju inte vad de heter men den/de var lila mönstrade. Tyvärr minns jag inte storleken. Men jag vet att det iallafall inte var en 3a eller 4a.
  • slma

hej, lite ny här, har just fatt upp ögonen och har surfat runt i tva dagar och tjuvläst här. Har ju märkt att en lovely knit är ett maste... minst 1. Nu har jag ju dessvärre även förälskat mig i förra sommarens (har jag rätt där?) make out dress... herregud vad jag bara MASTE ha en sadan! men det kan bli knivigt va? Helt underbar, bara att grattulera er som har en! Blocket, Tradera? var letar man annars?

Fler fragor, sommarens kollektion av lovely knit och den där grandma coat, när dyker dom upp i butikerna? Förstar att det är nagot som alla "inbitna" redan vet...

toppentrad!!

• Mabimao
    Anna Paulita skrev 2010-01-19 21:09:58 följande:
    Jag vet ju inte vad de heter men den/de var lila mönstrade. Tyvärr minns jag inte storleken. Men jag vet att det iallafall inte var en 3a eller 4a.
    ok, tack, synd.
Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del III