Inlägg från: Stargirl |Visa alla inlägg
  • Stargirl

Odd Molly - för oss inbitna del III

SooJuicy skrev 2009-11-14 10:09:55 följande:
    De va lika som bär fast sitter ju en aning snyggare på dig än pudelrockarn
    *s* hihhi....jag köpte dem helt klart i ett svagt ögonblick. Men ibland gör kan knasiga inköp. Tur att de bara kostade ett par korvören.
  • Stargirl
    Nicke Nyfiken skrev 2009-11-14 12:43:20 följande:
    Hur kan man se att de är kopior?
    Man ser ju det på produktbilderna. De är fake all the way.
  • Stargirl
    Nicke Nyfiken skrev 2009-11-14 12:50:56 följande:
    Men är man inte så bra på Odd Molly kan det vara svårt att se. Är det mycket på tex Tradera som är fake? Jag hatar fake grejer så det skulle vara trist att köpa nått man tror är äkta som sen är fake. Speciellt jobbigt om man inte vet om det själv men andra som tex ni inbitna Odd Mollyare ser det. Kanske bäst att shoppa i vanliga affärer istället. Har köpt två koftor på tradera och nu blir jag osäker på om dom är äkta
    Lägg ut bilder på plaggen, tagsen och loggorna innaför och utanför plagget så tror jag att vi kan avgöra om de är åkta eller ej. Läs i TS om vad man ska kolla efter. Sen kan du alltid fråga här i tråden så får vi ge ett utlåtande vad vi tror. Alltid smartast att köpa i butik men även vi säljer våra plagg på Tradera men håll koll på vem som säljer och vad de sålt innan. Även rutinerade Molly lovers har köpt fake grejer, tyvärr.
  • Stargirl

Tillbax från Kina och HongKong!!! Måste börja läsa ikapp *phuuu* kika in i bloggen så får ni se lite bilder från resan!!

• Stargirl
    Mabimao skrev 2009-11-24 16:58:51 följande:
    Jag bara mååååååste få beklaga mig lite. Slog sönder induktionshällen.........3200 kr i självrisk med årsavdrag.......dammsugarhandtaget välte och gick sönder.....reservdel som måste tas hem..........räkningar på maaaassa mer än vanligt .........(snart jul och har inte hunnit köpa en enda julklapp ännu)......dåligt med pengar......utförsäkrad (som alla andra "friska"), och kan bara jobba deltid=pengabrist...........OCH hämtade cashmere kofta från första kemtvätten.......alla knappar sönder.........trots att de på kemen satt folie på dem innan, då pärlemoknappar kan vara ömtåliga.......enl OM skall det inte behövas, de ska hålla............vill INTE gå till butiken där jag handlat........de vill snart inte ha mig som kund tror jag...........två reklammationer av samma blus 327:an..........reklammation av jack ärm som resulterade i avdrag...........DET ÄR INTE MIN DAG!!!!Jag kan bara inse att det inte blir några OM för mig nu, varken på rea eller pre spring. Kommer knappt ha råd med jul!Sorry för depp inlägg!
      Buhuuuuu....vilken otursdag. Jag kan fortsätta på den med tandläkarräkning som kom i en klumpsumma idag. Jag får dra ner på pre spring jag oxå.....
  • Stargirl
    Mamma2001 skrev 2009-11-25 08:47:57 följande:
    Ser ut som du haft det helt underbart!
    Ja verkligen!
  • Stargirl
    Mamma2001 skrev 2009-11-25 10:08:18 följande:
    Lite OT ,men sitter och skrattar åt tråden " Vad tänker ni när ni ser en person med en Canadian Goose" Vilka funderingar :)
    Hihihi...var är den tråden Min CG är redan 7 år gammal.... då var det HETT med en sådan jacka.
  • Stargirl
    jojoa75 skrev 2009-11-25 10:38:57 följande:
    Kollade in vårtradhusbloggen igårkväll, superblogg! Vem är det som har den? *nyfiken*Nån som vet var man kan hitta private skirt? (fick ha-begär )
    Mamma2001
  • Stargirl
    Tindrisen03 skrev 2009-11-25 15:42:50 följande:
    Åh, jag kan inte bestämma för vilken färg jag vill ha på Duvet dress ur pre-spring..Inte bra för mig när det finns fyra färger att välja på Vilken tycker ni är finast?
    Den blå är finast tycker jag!
  • Stargirl
    Tindrisen03 skrev 2009-11-25 16:50:16 följande:
    Är den randig el rutig, lite svårt att se på bilderna?
    Ärmarna är randiga.
Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del III