• Stargirl

Odd Molly - för oss inbitna del III

{#lang_emotions_heart} För alla oss som gillar, älskar eller är nyfikna på märket Odd Molly. Här samlas vi och diskuterar storlekar, färger, kommande kollektioner och kollektioner som varit.

{#lang_emotions_flower} Officiella hemsidan :
    www.oddmolly.com

Tyvärr förekommer det en hel del kopior som säljs dyrt på Tradera och Blocket. Plagg som vi vet kopieras är bla Makeout dress, Makeout blouse, Lovely knit, Summer of 2007 tunic, 4 continent x stitch, Velour munkjacka och byxa.

Var uppmärksam på

- Om säljaren har många plagg av samma sort/färg
    - En säljare säljer massa olika storlekar. Sällan samma person kan ha både stl 0 och 4.
    - Om säljaren inte tagit sina egna bilder.
    - När säljaren inte kan svara på varför han/hon har så många Odd Molly plagg i sin ägo.
    - När säljaren inte vill sälja med ngn sorts garanti betalning.
    - Om säljaren tagit egna bilder jämför bilden med andra bilder av samma plagg på nätet eller på Odd Mollys hemsida.

{#lang_emotions_flower} Odd Molly Bloggar

minmolly.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-08 21:03
    minmolly.se
    mollydolly-ina.blogspot.com
    parlorforpinglor.blogspot.com
    mymollyoddities.wordpress.com
    vartradhus.blogspot.com
    mollyist.blogspot.com
    everydaymolly.blogspot.com
    mollyflickan.blogspot.com
    sannibus.blogspot.com
    skrutteruttangoesoddmolly.blogspot.com

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-09 14:54
    Nya bildtråden
    www.familjeliv.se/Forum-5-73/m48576830.html
    Gamla bildtråden
    www.familjeliv.se/Forum-5-73/m47218648.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-21 13:19
    Odd Molly BLOGG tråden med länkar till alla Bloggarna. Fyll i din blogg i tråden nedan. Där kan vi samla alla.

www.familjeliv.se/Forum-5-155/m49504639.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-08 14:13
    NY tråd!

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m50609687.html
  • Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del III
  • Babybalo
    Stargirl skrev 2009-11-09 14:54:58 följande:
    Jag har gjort en ny bildtråd. Lättare att ha dem gjorda samtidigt......fast den gamla inte var på väg att gå ut än på ett tag.
    Toppen med länk till bildtråden i TS!
  • Morty

Tabby: Förlåt men inte förrän idag så blev jag färdig till att prova min nytvättade Lovley knit. Den har nog blivit ytterst lite mindre än innan.

• smulan0

fru vanheden skrev 2009-11-09 14:34:48 följande:

Åh vilken ny och fin tråd det blev Stargirl kan när hon vill (och ge sig f*n på det ) På tal om spoiler till våren har jag hört att det inte ska komma några nya!? Har frågat ett par olika säljare och de sa samma sak Någon som vet mer? För jag hade gärna utökat mitt spoilerförråd (och så har jag spammat bildtråden med två bilder idag )
    Men på bilderna från visningen s/s 2010 är du ju flera underklänningar med som är skitsnygga! oddmolly.com/Templates/1.0.1-press_downloads.aspx&epslanguage=en&page=1 o den lila odd molly 54 måste väl va en underklänning/linne?
  • brawny

Lite OT: Hur lägger man in ngt i sin signatur så att det publiceras varje gång man gör ett inlägg? Måste man vara plusmedlem för det?

• malinoski
    smulan0 skrev 2009-11-09 16:27:55 följande:
    fru vanheden skrev 2009-11-09 14:34:48 följande: Men på bilderna från visningen s/s 2010 är du ju flera underklänningar med som är skitsnygga! oddmolly.com/Templates/1.0.1-press_downloads.... o den lila odd molly 54 måste väl va en underklänning/linne?
    Ja undrar om inte 54:an är tänkt att ersätta Spoilern då kanske om inte den kommer i vår som någon sa tidigare idag?
  • Morty
    brawny skrev 2009-11-09 16:30:54 följande:
    Lite OT: Hur lägger man in ngt i sin signatur så att det publiceras varje gång man gör ett inlägg? Måste man vara plusmedlem för det?
    du tänker på att vissa har sin bloggadress i footern? Om det är det så är svaret ja, du måste vara plusmedlem.
  • Stargirl
    brawny skrev 2009-11-09 16:30:54 följande:
    Som mitt? Ja du måste vara plusmedlem för det.
Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del III