• Stargirl

Odd Molly - för oss inbitna del III

{#lang_emotions_heart} För alla oss som gillar, älskar eller är nyfikna på märket Odd Molly. Här samlas vi och diskuterar storlekar, färger, kommande kollektioner och kollektioner som varit.

{#lang_emotions_flower} Officiella hemsidan :
    www.oddmolly.com

Tyvärr förekommer det en hel del kopior som säljs dyrt på Tradera och Blocket. Plagg som vi vet kopieras är bla Makeout dress, Makeout blouse, Lovely knit, Summer of 2007 tunic, 4 continent x stitch, Velour munkjacka och byxa.

Var uppmärksam på

- Om säljaren har många plagg av samma sort/färg
    - En säljare säljer massa olika storlekar. Sällan samma person kan ha både stl 0 och 4.
    - Om säljaren inte tagit sina egna bilder.
    - När säljaren inte kan svara på varför han/hon har så många Odd Molly plagg i sin ägo.
    - När säljaren inte vill sälja med ngn sorts garanti betalning.
    - Om säljaren tagit egna bilder jämför bilden med andra bilder av samma plagg på nätet eller på Odd Mollys hemsida.

{#lang_emotions_flower} Odd Molly Bloggar

minmolly.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-08 21:03
    minmolly.se
    mollydolly-ina.blogspot.com
    parlorforpinglor.blogspot.com
    mymollyoddities.wordpress.com
    vartradhus.blogspot.com
    mollyist.blogspot.com
    everydaymolly.blogspot.com
    mollyflickan.blogspot.com
    sannibus.blogspot.com
    skrutteruttangoesoddmolly.blogspot.com

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-09 14:54
    Nya bildtråden
    www.familjeliv.se/Forum-5-73/m48576830.html
    Gamla bildtråden
    www.familjeliv.se/Forum-5-73/m47218648.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-21 13:19
    Odd Molly BLOGG tråden med länkar till alla Bloggarna. Fyll i din blogg i tråden nedan. Där kan vi samla alla.

www.familjeliv.se/Forum-5-155/m49504639.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-08 14:13
    NY tråd!

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m50609687.html
  • Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del III
  • brawny

det är ju en bra poäng. o jag har en ganska vanlig stl 2 o den är ju inte alltför vanligt förekommande på reorna som jag sett hittills.

idag kom ett annat paket från orangebag.nl med två finingar att ha under. sent ska syndaren vakna heter det ju, men till slut gjorde jag det o har shoppat på mig en massa spoilers.

isako skrev 2009-11-10 21:06:14 följande:
    Ja, hade jag inte fått plagget pga min egen "snålhet" hade jag dött! Sedan har vi dem på "vill gärna ha men dör inte om jag inte får den listan" o då är det ju lite gambling
  • brawny

Förstår dig precis! Är också hemma idag o har ingen lust att städa eller ngt sånt...

Kanske borde jag distrahera mig med att prova o fota kombos med alla mina nya mollysar...?!

Bina skrev 2009-11-11 08:21:01 följande:
    God morgon alla! Hur skall man klara en ledig dag utan att dammsuga webben på rea-Mollysar?
  • isako
    smulan0 skrev 2009-11-11 09:17:36 följande:
    nu har jag fått min short voile dress dk red! I'm in love! kommer dröja innan det inte längre är mitt favoritplagg! Brukar ni som har stryka er? Tänkte först göra det men det kanske är finare med lite lätt skrynklat tyg?!
    Tänkte samma sak.. vara eller inte vara skrynklig..?!
    brawny skrev 2009-11-11 10:23:54 följande:
    det är ju en bra poäng. o jag har en ganska vanlig stl 2 o den är ju inte alltför vanligt förekommande på reorna som jag sett hittills. idag kom ett annat paket från orangebag.nl med två finingar att ha under. sent ska syndaren vakna heter det ju, men till slut gjorde jag det o har shoppat på mig en massa spoilers.
    Ohhh jag köpte dem i royal - tank och underdress men sålde dom sen o nu ångrar jag mig så in i bääängen!! att jag sålde tanken! Men jag gillar den vita spetsen bättre än den som är lite brunaktig, men de är ju tokfina ändåååå!!   Typiskt mig!
    ♥ Isak 040804 ♥ Miriam 081012 ♥
  • Tequila

malinoski:

Ska precis i väg och titta på min nyfödda brorsdotter! Fixar bilder i kväll!

• malinoski
    Tequila skrev 2009-11-11 10:35:39 följande:
    malinoski: Ska precis i väg och titta på min nyfödda brorsdotter! Fixar bilder i kväll!
    kul!
  • NewYorker

Vad tror ni om det här då?

www.tradera.com/NY-Odd-Molly-21-T88-button-down-STORLEK-3-auktion_102117644

www.tradera.com/NY-Odd-Molly-21-T88-button-down-STORLEK-2-auktion_102117556

www.tradera.com/NY-Odd-Molly-21-T88-button-down-STORLEK-2-auktion_102117409

www.tradera.com/NY-Odd-Molly-21-T88-button-down-STORLEK-3-auktion_102117197

www.tradera.com/NY-Odd-Molly-21-T88-button-down-STORLEK-2-auktion_102117050

Läste i en blogg (någonstans) att odd Molly bevakar och budar på misstänka auktioner. Kan man tipsa dem?

Kan ju vara helt reko, men tja - vad tror ni?

• Stargirl
    alias skrev 2009-11-11 12:47:00 följande:
    Vad tror ni om det här då?www.tradera.com/NY-Odd-Molly-21-T88-button-do...www.tradera.com/NY-Odd-Molly-21-T88-button-do...www.tradera.com/NY-Odd-Molly-21-T88-button-do...www.tradera.com/NY-Odd-Molly-21-T88-button-do...www.tradera.com/NY-Odd-Molly-21-T88-button-do...Läste i en blogg (någonstans) att odd Molly bevakar och budar på misstänka auktioner. Kan man tipsa dem?Kan ju vara helt reko, men tja - vad tror ni?
    Jag tycker att du ska anmäla till Tradera för granskning i första hand!
  • brawny
    isako skrev 2009-11-11 10:32:51 följande:
    Ohhh jag köpte dem i royal - tank och underdress men sålde dom sen o nu ångrar jag mig så in i bääängen!! att jag sålde tanken! Men jag gillar den vita spetsen bättre än den som är lite brunaktig, men de är ju tokfina ändåååå!! Typiskt mig!
    Oj, det måste vara jobbigt att komma på i efterhand... Men din o tankens vägar kanske kommer att korsas igen. Vem vet?
  • isako
    brawny skrev 2009-11-11 13:00:15 följande:
    Oj, det måste vara jobbigt att komma på i efterhand... Men din o tankens vägar kanske kommer att korsas igen. Vem vet?
    Ja vem vet.. Vi får se om våra vägar möts igen
    ♥ Isak 040804 ♥ Miriam 081012 ♥
  • smulan0

men pust, nu lossnade ena bandet på short voile dressen... Lätt att sy på men ändå, snart inte ett enda plagg som jag köpt i höst som inte behövts lagas eller retuneras. Kan inte dra mig till minnes att det har varit så illa tidigare år?! Vad har hänt?!

Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del III