playmate86 skrev 2009-12-22 09:02:37 följande:
jo men men thats life... får jag bara reda på vem den sköterskan är på bvc som tog emot samtalet från apoteket och sen struntade i oss så vet jag vem jag sa anmäla till hsan och det tänker jag vara snabb på med för de där är oacceptabelt. fattar inte den personen hur mycket lidande det är för ett barn att ha så ont... hoppas verkligen att vem det än är står upp och erkänner att denne gjort ett så extremt stort fel..Familjetrolletskrev 2009-12-22 08:56:33 följande:
hsan gör inget.jag har själv anmält till dem då vi blev enomt kränkta av vården i lkpg och motala vid mitt MA.
HSAN gick på läkarens lögner!
när vår tös hade kolik så åkte vi till akuten då hon led så mycket.hon har fortfarande körig mage och svårt att bajsa ibland.sen när man bytte ersättning varefter hon blev äldre så fick vi byta i långsam takt för att hennes mage skulle klara av den nya ersättningen.majsvällingen mättade knappt.
hoppas att din bebis slipper sin elaka mage snart.som förälder så bryter man nästan ihopp när nes bebis skriker av smärta pga kolik och ond mage.
fortsätt med magage och böj även benen lätt mot magen under magagen.rapar han lite eller mycket efter han har ätit?ibland kan det hjälpa att byta nappflaska och dinapp.odtasf sväljer bebisar maten för snabbt om nappflaskan eller dinappen inte passar barnets behov