• Svar på tråden Vi från Linköping! Del: 6
  • Leos och Vincents mamma
    SmileyMalin skrev 2009-11-29 21:09:12 följande:
    vilken tid är det tänkt på söndag?kom på att jag har tävlingen med vovvarna på lördagen och sedan träningh på söndagkvällen, så det kanske krockar? 
    Vi har inte bestämt nån tid ännu, men för mig skulle det passa bäst vid 15-16 tiden.
    Lillisen har babysim till 14.30 så efter det blir det iaf.
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • SmileyMalin
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-11-29 21:11:38 följande:
    Vi har inte bestämt nån tid ännu, men för mig skulle det passa bäst vid 15-16 tiden.Lillisen har babysim till 14.30 så efter det blir det iaf.
    då får jag nog hoppa den här gången...
    Träningen börjar vid 18:00 och då måste jag ju hinna hem imellan också!
    Nellie 060510 Leah 090921
    SmileyMalin skrev 2009-11-29 21:19:42 följande:
    då får jag nog hoppa den här gången...Träningen börjar vid 18:00 och då måste jag ju hinna hem imellan också!
    Vad tråkigt
  • T C

Hej!
    Jag är ny!!!
    Bor i Linköping med man och en liten kille som blir 2 i februari.
    Kommer inte från Östergötland (Skåne och en tid i Blekinge) från början utan bara bott här 2,5 år. Har undervisat på distans i ett halvår innan jag blev gravid och sen blev jag tyvärr arbetslös. Såg att nån ville/tänkte läsa på distans, har ni frågor om det så svarar jag gärna på det.

Eftersom jag jobbat på distans och nu arbetslös så har jag inte lärt känna fler människor här. Men ni verkar vara ett härligt gäng så nu inför flytt till nytt ställe i Lambohov tänkte jag säga hej till er.

MVH.

• JePaLuLi
    T C skrev 2009-11-30 14:02:36 följande:
    Hej!Jag är ny!!!Bor i Linköping med man och en liten kille som blir 2 i februari.Kommer inte från Östergötland (Skåne och en tid i Blekinge) från början utan bara bott här 2,5 år. Har undervisat på distans i ett halvår innan jag blev gravid och sen blev jag tyvärr arbetslös. Såg att nån ville/tänkte läsa på distans, har ni frågor om det så svarar jag gärna på det. Eftersom jag jobbat på distans och nu arbetslös så har jag inte lärt känna fler människor här. Men ni verkar vara ett härligt gäng så nu inför flytt till nytt ställe i Lambohov tänkte jag säga hej till er.MVH.
    Hej och välkommen hit!
    Här finns också en tvååring. En alldeles nybliven Har en liten som fyller ett på söndag också. Trevligt med nya människor!
    Jag hade funderingar på att läsa på distans tidigare, men nu ska jag börja på universitetet den 25 januari.
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Lucas & Linus ♥ღ¸.?°¯)★
  • dinana

Här får lillemanne smaka åp det mesta... men men.. allt gillas inte.. vi började med poattis och palsternacka, sen majs och sen morot.. sen youghurt till kvälls mat ihop med gröten.. sen har vi blandat i lite katrinplommon i gröten ibland.. kan ju säga att juicen inte direkt var omtyckt så den spädde vi ut lite granna och då gick den å dricka... testa med att blanda i lite ersättning eller bröstmjölk så funkar det oftast lättare..

Molly ?061216 (¯`°?. ¸.?°`¯) Leonard ?090519
  • Familjetrollet

Hej!Jag är ny!!!Bor i Linköping med man och en liten kille som blir 2 i februari.Kommer inte från Östergötland (Skåne och en tid i Blekinge) från början utan bara bott här 2,5 år. Har undervisat på distans i ett halvår innan jag blev gravid och sen blev jag tyvärr arbetslös. Såg att nån ville/tänkte läsa på distans, har ni frågor om det så svarar jag gärna på det. Eftersom jag jobbat på distans och nu arbetslös så har jag inte lärt känna fler människor här. Men ni verkar vara ett härligt gäng så nu inför flytt till nytt ställe i Lambohov tänkte jag säga hej till er.MVH.
    välkommen hit
    dinana skrev 2009-11-30 15:17:48 följande:
    Här får lillemanne smaka åp det mesta... men men.. allt gillas inte.. vi började med poattis och palsternacka, sen majs och sen morot.. sen youghurt till kvälls mat ihop med gröten.. sen har vi blandat i lite katrinplommon i gröten ibland.. kan ju säga att juicen inte direkt var omtyckt så den spädde vi ut lite granna och då gick den å dricka... testa med att blanda i lite ersättning eller bröstmjölk så funkar det oftast lättare..
    här var barnen tokiga i blåbärspuren.
    Välkommen hit! Min minsting blir 2 år i mars. Min stora kille blir 5 år i mars.
    Vi är flera stycken i denna tråd som bor i Lambohov, jag, min sambo och våra barn bland annat
  • thelifesaviour

Fy sjuttsingens vad jag har ont i halsen! :(

thelifesaviour skrev 2009-11-30 17:12:04 följande:
    Fy sjuttsingens vad jag har ont i halsen! :(
    Usch då Jag hade det i helgen, men idag är det som bortblåst..
Svar på tråden Vi från Linköping! Del: 6