Vi från Linköping! Del: 6
VINTEREDITION 2009Vi fortsätter väl att tjöta här då =)
Självklart är alla välkomna!
Gamla tråden:
www.familjeliv.se/Forum-11-239/m46442650.html
Medlemstråden:
www.familjeliv.se/Forum-11-239/m46442637.html
Tycker Leoanrd har stannat upp i vikt nu, men det kan ju bero på att han varit lite sjuk senaste veckorna (sen vaccineringen förrförra veckan). Tänkte kolla vad era busar väger nu. Var inne en snabbis i torsdags och dessa uppgifter fick jag då.Vikt: 8320 gram Längd: 66,5 cm Huvudomfång: 45,5.
Pust! Här går det i ett, hinner bara in lite snabbt då och då på nätet för det är inte många sekunder som man sitter ned på arslet
Och inte kommer det att bli mera för imorron ska vi börja renovera lite så då blir det ännu mera än vanligt att styra med.
Hoppas alla har det bra iallafall!
Nu ska jag ta och stupa i säng, supertrött! Måste ju orka upp imorron vid 6.
Hade varit kul att vara med och lära känna er på julfesten. Men blir för stressigt. Ska ta tag i packandet. Ska resa bort lite vid jul så måste börja packa inför flytten nu. Ni får ha det så jättekul.
Men jag bjuder gärna in er efter vi flyttat. :)
Nellie har fått en chokladkalender av sin mormor.....
Igårkväll när jag skulle lägga mig såg jag att det lös i hennes rum.
Gick in för att släcka och titta till henne ch då ligger ungen och sover med choklad runt hela munnen och kalendern i famnen med ALLA luckor öppna... hmmmm.
Vet inte om skitungen sk få en ny chans eller om hon ska få ta konsekvensen och vara utan iår! Hon har ändå en liten paketkalender jag har gjort till henne!