• mona83

All we want for Christmas is Michael

Så blir det så klart days oxå

• mona83
    Brooke skrev 2009-12-17 10:26:06 följande:
    Hur tror du det går för Hope när hon får reda på att Chealse körde bilen som dödade Zach? Jag vill att hon ska få veta. jag vill oxå att Shawn ska få veta att det är HAN som är pappa till Claire.
    Hon lär INTE bli glad på Bo för att han undanhöll henne det. Oavsett att det faktkist är Billie som styr Bo lite genom att styra hans känslor gentemot dottern.
  • mona83
    Bevabus skrev 2009-12-17 19:57:41 följande:
    Om man pruttar konstant i 6 år och 9 månader, produceras tillräckligt mycket gas för att skapa energin av en atombomb. Bara att sätta igång tjejer! Vi måste ju vara redo ifall att USA blir sura på oss
    Hmm, samla i påsar då?
  • mona83
    BooBoo skrev 2009-12-17 20:22:07 följande:
    Fatta hur kallt det är här inne. Enda stället det är varmt på är uppe i sovrummet o i badrum. Eldar som bara den. Värmen går upp upp upp. TOLV jävla grader. TOOOOOLV! Längar som fan till värmepumpen. Och imorrn ska Vikke plocka ner lite element. Gah! Jag flyttar snart.
    Jag kan nästan fatta, där vi bodde när Tobias var nyfödd och fram tills han var 6 månader hade vi 18-19 grader inne på vintern och svin kallt golv :-/
  • mona83
    Bevabus skrev 2009-12-17 21:09:37 följande:
    Ja vi vet ju hur det gick med deras karriärer Hade dem vita strumpor på sig?? NäääeeeSkulle dem ha haft? Jaaaaaaa
    Men men men.... alltså.... Är det vita strumpor man ska ha på sig för att lyckas med att få en bra karriär?

Så om jag tar på mig vita strumpor och söker jonbb som lastbilschaffis, visst borde jag vara garanterad jobb då?
  • mona83
    BooBoo skrev 2009-12-17 21:35:37 följande:
    O nu vakna båda barnen. Puma frgar efter pappa.. O Ville vill titta på mumin. SÅ arg.. Well.. Gotta go
    Leah somnade precis... Eländiga förkylning. Hon äter skit dåligt.... Igår åt hon en flaska välling vid halv 8, 2 mackor vid 12, lyckades få i henne en falska välling på det men hon var inte glad. Sen åt hon inget alls förän det vart mat.

Idag åt hon välling vid 8, nån macka vid 12 men vägrade välling och sen inget mera förän maten.

Allmänt gring, hörs att hon har jätte ont i halsen. Alvedon verkar inte hjälpa speciellt. Ser jätte trött ut trots middagslur
  • mona83
    Bevabus skrev 2009-12-17 21:47:05 följande:
    Men jaa, snälla Mona. Har du inte förstått det än? Nu blir jag nästan lite besviken. Men självklart ska vi fixa ett jobb åt dig om det är det du vill Pop eller rock? Välj!
    Nej för jag gillar ju svarta strumor mkt bättre . Lastbilschaffis väljer jag
  • mona83
    Bevabus skrev 2009-12-17 22:02:33 följande:
    Ipren ligger i magen. Och Caroline ligger i sängen.God Natt
    God natt
  • mona83
    Bevabus skrev 2009-12-17 22:02:10 följande:
    Okej ra med svarta strumpor ska vi nog ta mig tusan kunna fixa det jobbet!! Vit är lite för rent och blir lätt skitigt. Svart passar perfekt
    Ja det just av den anledningen som jag inte har vita strumpor
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael