• mona83

All we want for Christmas is Michael

Nej nu ska vi ta och göra oss i ordning och åka till apoteket. Se om man kan få ut mediciner på faktura eller nått.
    Skulle ha börjat med levaxin redan i torsdags, men jag hade inte pengar till det så hörde jag att man kunde få på faktura....
    Så jag ska åka och testa.....

• mona83
    Bevabus skrev 2009-12-20 12:27:16 följande:
    Usch va hemskt...stackarn...Nej jag vågar inte heller åka dit, men hela min familj vill till Thailand!Fast jag vill å andra sidan till USA och hur många orkaner slår inte till där per år?
    Det är en del, men pratar man inte om orkansäsong i Usa?
    Du behöver ju inte åka under själva säsongen för orkaner
  • mona83
    Bevabus skrev 2009-12-20 12:30:23 följande:
    haha det är väl typ under augusti, men är inte säker eller vänta...nu känns det som oktober...eller det kanske var på våren?hmm..värt att kolla upp innan man åker
    Det kan vara en bra ide att göra
  • mona83
    Bevabus skrev 2009-12-20 17:13:17 följande:
    färdigpluggad....jäkla dryga dag, men ändå mysiga...vart är alla??????
    Ungarna och jag försvann ner på stan för att hämta min medicin. Skaffade sånt där konto. All medicin gick på över 500 kr tillsammans. Så nu är jag uppe i 3 olika mediciner varje dag i minst ett år framåt.
    Men jag kommer iaf ha en ämnesomsättning nu och förhoppningsvis så planar viktuppgången ut sig lite nu....
    Fast okej visade bara 1 kg upp totallt när jag vägde kmig sist. Trodde det skulle vara en 5-10 kg minst . Så det är jag glad över att det inte var iaf.
  • mona83
    Bevabus skrev 2009-12-20 20:25:16 följande:
    haha nej fy, hade vågen visat att man hade gått upp så mkt så hade man smällt av
    Verkligen, men hade in te varit nått konstigt iofs. Äter blockerare för sköldkörteln så den tillverkade ju inga hormoner så att jag inte hade nån ämnesomsättning nån månad nu. Så vore konstigt om man inte gått upp nånting alls....
  • mona83
    Bevabus skrev 2009-12-20 21:06:30 följande:
    Hon är död. Det är bekräftat och det har nu spridits över hela världen på bara några minuter.
    Det känns ju helt galet att hon är det....
    Vet dom varför hon dött?
  • mona83

Jag börjar undra vad det är med det här året, först Mj, sen Patrick Swayze nu hon. Känns som jag missat många kändisar som dött just i år. Inga som varit gamla heller...

• mona83
    Bevabus skrev 2009-12-20 21:12:37 följande:
    Hjärtattack, som troligtvis har orsakats av droger...hennes make hade tydligen väldigt dåligt inflytande på henne
    det borde man ju nästan kunnat räknat ut
  • mona83
    Bevabus skrev 2009-12-20 21:13:30 följande:
    Jag kan räkna upp typ 6-7 kända, underbara människor som har dött i år...bara typ två utav dem som har dött av ålderdom....så hemskt...
    Skit hemskt
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael