• mona83

All we want for Christmas is Michael

Vi börjar dessutom närma oss 6 månaders dagen

• mona83
    Bevabus skrev 2009-12-20 21:16:51 följande:
    ah just ja..kanske man ska göra något speciellt då, något litet bara...tända ett ljus eller så. Skulle vara fint om vi alla kunde träffas på ettårsdagen och göra något för att hylla honom
    Vi ska till minneslunden och tända ljus för pappa på julafton så då tänds som sist ett ljus för Mj och ett för Freddie Mercury. Ska även göra som sist skriva namn och datum...

Det skulle vara jätte kul om vi kunde göra det
  • mona83
    Bevabus skrev 2009-12-20 22:00:11 följande:
    och i sista sekund får jag världens lust att se Narnia...vilken ska jag välja tycker ni??pofc eller narnia??
    Narnia har jag aldrig sett... Kanske ska låna hem syrrans nån dag...
  • mona83

Nej nu tackar jag för mig, inte varit så närvarande iofs....
    Men måste upp tidigt i morron, sen är det jullov här på riktigt

Go natt

• mona83

Vad jag hatar att vara uppe nu . Speciellet när man måste väcka ungarna och man vet att man faktiskt hade kunnat fått sova mera....

• mona83
    Brooke skrev 2009-12-21 11:20:41 följande:
    Har ni inte jullov??
    Jodu nu så har vi det. Vi var på julavslutning på Familje förskolan.
  • mona83
    Brooke skrev 2009-12-21 11:25:41 följande:
    MONA - Kolla du på dagens Days?? OMG John har hela tiden rätt, Alex är en skurk, samma sak som Lois. Dem ska undanröja Marlena :(  Jag vill att Shawn ska få veta att han är far till lilla Claire, nu mår hon bra. =) Jag hoppas att John kan se igenom Alex snart..
    Nepp idag missade jag...
  • mona83

Nu är granen upp plockad ur sin kartong, ihop satt och klädd här
    Tyvärr slutade inte kvällen så bra som den började.
    Flams och trams Tobias satte igång när jag var tvungen att byta bajsblöja på honom .
    Vet inte alls vad jag ska göra med honom längre när han sätter igång, jag har försökt prata med honom, ta tag i lite lätt och pratat med honom, ruskat om honom lätt och pratat med honom, ignorerat honom när flamset börjat, tvingat honom att klä på sig själv när han har börjat, hotat med att lämna honom hemma osv...
    Börjar smått fundera på om det enda som hjälper är att ge honom en lätt örfil när flams och trams Tobias dyker upp.... Men det känns inte som att örfila lätt precis varje dag ca 100 ggr på en dag är ett bra sätt....

Vad har jag missat att pröva?

• mona83
    Brooke skrev 2009-12-21 20:53:40 följande:
    jag måste spela in i morgon.. BLÄ!
    Jag ska kolla i morron
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael