• mona83

All we want for Christmas is Michael

BooBoo skrev 2009-12-22 20:24:44 följande:
    Gissa vad min saab heter
    Den heter snygglars
  • mona83
    Brooke skrev 2009-12-22 20:40:36 följande:
    Vad sa han när han hade missat det då? han kanske inte sa något?
    Nej då, han sa inget alls om det. Han hade ju fått välja snyggt julpapper till mormors paket och hjälpa till och slå in det. Så han var nöjd.
    Sen gillar han att lyssna på musik oxå .
    Så svårt med tvn när kl blir efter 8. Man kan inte kolla på vad som helst när barn är vakna...
  • mona83
    Ogabinne skrev 2009-12-22 20:53:15 följande:
    Nej vi har ingen boxer, vi har antenn i väggen.
    Hade jag med förut, men det kom en snygg kille till mamma som lyckades charma både mamma och mig .
  • mona83

Vart finns dessa snygga, trevliga och helt perfekta killar som man träffar i sina drömmar när man sover?
    Träffade en i morse och det sa klick mellan oss direkt

• mona83
    Ogabinne skrev 2009-12-22 21:22:42 följande:
    Ååh dom där filurerna, skickar alltid hem de läckraste bitarna.Efter flera år lyckades de få med mig i hyresgästföreningen med en sån där godbit.
    Ja det är väl nått försäljningsknep dom tar till. Dom vet ju att ringa funkar ju inte för dom försäljarna måste ju tjata för att få nått sålt.
  • mona83
    Brooke skrev 2009-12-22 23:18:48 följande:
    Oh jag fick veta att min bror har jätteont i ryggen, mamma kan tro att det är ryggskott 26 bast :(
    Jag hade första ryggskottet när jag gick andra året på gym. Skulle lyfta ut körkortsböckerna ur mitt skåp så högg det till i ryggen och ner i knäna så dom bara vek sig under mig...
    Sen dess har jag väldigt ofta molande värk i ryggen när jag tex måste stå upp länge
  • mona83
    Brooke skrev 2009-12-22 23:27:27 följande:
    Hum enligt mamma ska det snöa inatt, får se om det kommer något..
    Här yr snön omkring av blåsten.
    Har snöat sen runt kl 13 här men blåsten har kommit under kvällen
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael