Inlägg från: Ogabinne
|
-
-
Det är bra Mona. Tillsammans går vi hand i hand, till ett facebook-fritt land.mona83 skrev 2010-01-08 21:35:28 följande:Nope, kommer dröja bar länge till innan jag skaffar Fejjan... Twitter har jag redan Men skriver där så sällan nu för tiden
-
Jag gav upp Elvisdokun. Tyckte att det kunde ju vara intressant att kolla på. Har aldrig gillat honom eller hans låtar, men självklart har han min respekt. Men nej, jag tyckte han bara goofade, fick inte ut ngt av dokumentären, så jag gick.
-
O vad händer. En annan kompis ringer, mitt under samtalet ringer hennes mobil. The way you make me feel. Hör dom mina tankar eller vad är det?
-
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!BooBoo skrev 2010-01-08 21:50:05 följande:Pjue! Goodie! Inte så att jag blev ett superfan över en natt o went banaza o köpte en blowupElvisdoll
Aj lajk jo! So you know.
-
Såna där limegröna stringisar som går upp över axlarna då? Äger du inga såna? Jag har flera, kan telepatera över ett par!BooBoo skrev 2010-01-08 22:07:23 följande:Jag har ett par skitsnygga rosa kallingar... -
Äh, julen varar ju än till påska, så helt ute o cyklar i badkaret är du ju inte!Bevabus skrev 2010-01-08 22:09:37 följande:Jag är rätt trött på min profilbild, men min dator stänger ner internet så fort jag vill ändra den mitt datageni till syster har lovat att försöka fixa det....tills dess får ni stå ut med min kissekatt
-
Ja jag menar väl det!BooBoo skrev 2010-01-08 22:10:52 följande:Uh pls do Funkade det med geishan o colan så ..
-
a la la la la la la la pungsvett!
nån som sett hollywood gigolo? :-d -
FL bytte precis ut alla stora bokstäver till små. Va e de för skit?